Gå til innhold

TomTom7 på HTC Diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man vil ha TomTom inn på Touch Diamond, er man da nødt å kjøpe det, eller er det mulig å laste det ned ? Og, når du først har TomTom inne på telefonen koster det vel ikke noe å bruke det ? Via nettet liksom ? ;)

 

 

Mvh en-som-ikke-har-peiling... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvis man vil ha TomTom inn på Touch Diamond, er man da nødt å kjøpe det, eller er det mulig å laste det ned ? Og, når du først har TomTom inne på telefonen koster det vel ikke noe å bruke det ? Via nettet liksom ? ;)

 

Man må nok kjøpe programvaren og kart ja. Det koster ikke noe å bruke det når det først er installert på telefonen siden kartdata ligger lokalt lagret.

Lenke til kommentar
Hvis man vil ha TomTom inn på Touch Diamond, er man da nødt å kjøpe det, eller er det mulig å laste det ned ? Og, når du først har TomTom inne på telefonen koster det vel ikke noe å bruke det ? Via nettet liksom ? ;)

 

Man må nok kjøpe programvaren og kart ja. Det koster ikke noe å bruke det når det først er installert på telefonen siden kartdata ligger lokalt lagret.

 

 

 

 

Hvor mye må man ut med for å få tak i TomTom da ?

Lenke til kommentar
til alle dere som sitter å skryter ala dette her:

 

TT7 og Vesteuropakart 7.15 installert og testet på Diamond. Funker som fjell. Vakkert

 

 

kan ikke dere sier hvor man får tak i dette og hvordan man installerer????????

 

jeg vil tro at alle som har innstalert tomtom7 på dette forumet har lastet ned programvaren og kart fra torrent(piratsider)

 

men det er ikke lov og diskutere ulovlig nedlastning på diskusjon/amobil derfor kan ingen hjelpe folk med og laste ned tomtom7 og kart.

 

på de fleste torrent sider er det komentarfelt hvor spm kan stilles og besvares.

Lenke til kommentar

tror dere det er en selvfølge at alle vet at tomtom7 er pirat?jeg viste det ikke!!!!

Jeg trodde det fantes siden jeg har lest flere plasser at de skulle følge med diamond,men jeg har nå vert på hjemmesiden til tomtom,finner ikke noe som heter tomtom 7 dær.så hvordan kan det finnes tom tom 7 når ikke jeg finner det hos tom tom selv????????????????

Lenke til kommentar

Du må som sagt spørre andre plasser enn her. Hos Julenissen for eksempel. Han har nok vært borti både slemme skurker, sjørøvere, pirater og det som verre er. Gavene må frem, vet du.

 

Er du heldig, finner du Tomtom7 pirat. Dessuten liker han vel diamanter siden han er en pirat.

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Du kan sette på nattfarger. Gå inn på menyen og velg endre preferanser. Så kan du skifte mellom natt og dag på fargene øverst til venstre.

 

- Gojira

Er klar over det, men mener en funksjon som som dimmer eller skrur skjermen helt av.

Nattfarger bruker vel like mye strøm som dagfarger.

Bruker man powerknappen går man jo ut av selve programmet.

Er litt irriterende, er ikke alltid man behøver å ha displayet på når man kjører, men fotoboksvarsling osv kan være greit å få med seg og da trenger man kun lyd :thumbup:.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
innstaler denne først på diamond

http://www.filedropper.com/freeware-tomtom7

 

installer tomtom home(finnes på hjemmesiden tomtom.com) for navigator (ikke tomtom 2 fungerer ikke på pocket pc foreløpig)

 

deretter kobler dere USB i tlf og PC så starter tomtom home automatisk

Velg kart og kjøp(krever brukernavn og passord)

Nå er det åpnet for salg av kart også.

http://www.tomtom.com/products/maps/select...p;selector=true

 

Noen som har prøvd denne kombinasjonen på Diamond ??

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...