Gå til innhold

Ønsker god gaming pc, stillegående


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er ute etter en god gaming pc, med gode støyløsninger (ingen delta vifte på meg mao)

 

Ønsker også en pc som har gode muligheter for oppgradering, derfor har jeg valgt et ddr3 kompitabelt hovedkort samt ddr3 ram og en forholdsvis krafitg cpu (så vidt jeg vet).

 

Lurer på om disse komponentene vil funke godt sammen, er alle støysvake? Noen erfaringer med kabinettet? Noen komponenter som bør endres?

 

Har tenkt å kjøpe hele pcen på netshop, noen her med erfaringer derfra, er de gode byggere?

 

 

Her er delene jeg har valgt til nå:

Strømforsyning

Skjermkort

Kabinett

Moderkort

RAM

CPU

 

(hadde egentlig tenkt å legge dem i en handlekurv på prisguide, men det gikk ikke med alle komponentene)

 

Trenger hjelp til valg av hdd. Tenkte å ha en rask liten til os og noen programmer og en 1tb til lagring. Har noen gamle 250gb som jeg ønsker å hive inn også kun til lagring.

 

Vil også ha en dvd brenner som kan brenne duallayer og med light scribe, har 0 peiling på dette så hadde vært fint med noen tips på den fronten og :)

 

Pcen skal brukes til gaiming, noe video og bilde behandling og mindre krevende oprasjoner som programmering, html og tekstbehandling.

 

 

Håper på gode svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det går jo å få pc-er fra Netshop ferdigbygget uansett? Har en veldig god skjerm, mus, tastatur og høytalere har jeg også.

 

Føler det blir billigere å kjøpe en pc der jeg velger deler selv, slik at jeg slipper å få med os og slikt som jeg allerede har

Endret av arnders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...