ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 hei! jeg lurer på hva som er den beste pcen ute på markede tul ca 9k. Vist jeg bestiller på en side fra alibaba.com. er det sikkert eller stjeler de pengene mine? MVH: Nicolas
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Den beste PC-en til hva? Gaming, musikk, syntetiske tester, overklokking eller kanskje multitasking? Venligst spesifiser deg et par hakk.
amiganostalgia Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Den beste pc'n på markedet til 9K.. Herregud. "alibaba" og "stjeler de pengene mine?" Jeg tror dette er en teit spøk.
Liddell Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hadde nok ikk bestilt pc fra alibaba.com. Høres mystisk ut
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Den beste pc'n på markedet til 9K.. Herregud. "alibaba" og "stjeler de pengene mine?" Jeg tror dette er en teit spøk. Skrivefeil og generelt dårlig språk er heller ikke med på at leserne tar trådstarter seriøst. :!:
amiganostalgia Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Nei jeg beklager altså jeg klarer ikke ta slike poster seriøst, iallefall ikke så mye som før. Jeg synes det er langt mer interessant å heller lese over en post hvor noen har ett problem og viser i detaljer til: hva slags utstyr/maskinvare man har. Hva man har prøvd Evt. teorier selv, samt hva som man kan være begrenset til, f.eks som nytt innkjøp om maskinvare skal være defekt o.l. Trådstarter her burde iallefall sagt f.eks Hei! Jeg er ute etter en ny bærbar/stasjonær til 9 tusen maksimalt, som skal brukes til/som utelukkende/og eller, som htpc/lan box/server/kontor pc i forhold til jobb, alt ettersom. Er lyd og støy noe som ikke er ønsket? 15.4" eller 24" skjerm? Harddisk størrelse ? Evt. ssd? Hvor mye minne er ønskelig? Skjermkort? Er det behov/ønske for dualcore? quadcore? Trenger man kanskje bare en enkelt kjerne og lavest effekt forbruk? Og skal det være tilbehør med i de 9 tusen? Som mus og tastatur? Trenger man høytalere? Kanskje han vil også ha ny skjerm? Skal vi sitte her og bare jatte med og gjette oss fram til ting? Å være tankeleser på heltid blir litt for slitsomt, sorry mac.
amiganostalgia Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor er denne i bærbar kategorien? *Rapportert* Han vil vel ha en bærbar?
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor er denne i bærbar kategorien? *Rapportert* Han vil vel ha en bærbar? hva om jeg ombestemte meg? :O :O hva om det hele ble snudd på hode og jeg velgte kvalitet ovenfår mobilitet? :O Ja .. jeg valgte stasjonær. *thread /closed*
cavumo Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor er denne i bærbar kategorien? *Rapportert* Han vil vel ha en bærbar? Utifra det vedlegget som nå har blitt fjernet var det deler til en stasjoner PC,
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor er denne i bærbar kategorien? *Rapportert* Han vil vel ha en bærbar? Utifra det vedlegget som nå har blitt fjernet var det deler til en stasjoner PC, JA! men i et annet innleg som også har blitt fjernet så stod det at jeg tenkte heller på og kjøpe meg stasjonær fordi en person anbefalte meg det. Hva var det med diskusjon og slette innlegg i dag da? xd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå