henrikgr Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Nå får ikke jeg opp bildet men tenkte bare at jeg skulle nevne at jeg (og familien min) har et utendørs boblebad med tv,cd og dvd. Bare sånn hvis noen lurte.... :wink:
aurstad Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Nå får ikke jeg opp bildet men tenkte bare at jeg skulle nevne at jeg (og familien min) har et utendørs boblebad med tv,cd og dvd. Bare sånn hvis noen lurte.... :wink: Hører jeg en liten sossegutt klynke?
Tigeren Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 Kunne ikke hatt noe slike.. hadde bare flytta oppi boblebadet. Aldri komt opp av vannet.
Torsteinen Skrevet 15. mars 2003 Skrevet 15. mars 2003 samme her..... satt et kjøleskap ved siden av... og en ovn... og en fryser... og en rimi butikk... og en peppes.... nei faen heller.... hadde bytta ut al dritten med en neger i svart dress....
xthal Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 samme her..... satt et kjøleskap ved siden av... og en ovn... og en fryser... og en rimi butikk... og en peppes.... nei skitt heller.... hadde bytta ut al dritten med en neger i svart dress....
just-_-me Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 hmmm....Denne tråden er bare 5år gammel.... LOL
Jarmo Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.
Anbefalte innlegg