Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

En gang i løpet av sesongen så kan du bytte hele laget (om du vil) uten at man blir trukket poeng for byttene, man bruker wildcardet.

Endret av Manx
Skrevet
Hadde vel kanskje vært greit å vente litt med det, det er jo to hele uker til neste runde...

Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. :hmm:

Skrevet
Gjelder fram til neste runde da. Så man kan bytte så mye man vil i to uker nå. Jeg brukte det før forrige runde fordi jeg hadde så rævva lag, nå er jeg greit fornøyd med laget på papiret og skal prøve å holde meg til det så lenge som mulig, både i med- og motgang. Får se hva jeg gjør når Ronaldo kommer tilbake da. :hmm:

Jeg tenkte vel mer på at to uker er lenge og de som er skadet har mulighet til å komme tilbake, så er litt dumt å bruke wildcardet nå, nesten bedre å vente til det nærmer seg for å se hvordan gutta ligger ann. Men har man et lag som lukter eselsvette så er det like greit å gjøre det.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet
Men da er jo wildcardet kasta bort.

Tror han sa det på tull :)

Skrevet

Ja det er bortkasta hvis du bare bytter ut de spillerne som er skada og så setter de inn igjen litt seinere, men det er nå veldig dumt å bruke wild cardet på noe annet enn å bytte ut så og si hele laget vil jeg påstå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...