Samtron87 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hei Når jeg spiller halo 3 på Xbox live, så finner jeg ikke ut åssen jeg får til å spille på baner som jeg vil spille på. Går det an å velge hvilken bane man selv vil spille på Live eller må man rett og slett finne seg i at banen blir tilfeldig og ikke noe man kan velge!? Liker veldig godt "High Ground" og kunne tenkt med å spilt den hver gang jeg er på Live! Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Hei Når jeg spiller halo 3 på Xbox live, så finner jeg ikke ut åssen jeg får til å spille på baner som jeg vil spille på. Går det an å velge hvilken bane man selv vil spille på Live eller må man rett og slett finne seg i at banen blir tilfeldig og ikke noe man kan velge!? Liker veldig godt "High Ground" og kunne tenkt med å spilt den hver gang jeg er på Live! Takk på forhånd for svar! Tror ikke det er noen måte å gjøre det på nei Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Du kan ikke velge når du spiller matchmaking, selv om du kan påvirke map/gametype til en viss grad med veto-systemet. For å velge map/gametype kan du jo få med noen kompiser og spille custom games. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) slett Endret 7. juli 2008 av Logitech87 Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Ok takk for svar og tips folkens! Er grunnen til at man ikke kan velge maps man vil spille på selv, for å gjøre "Grade" og "Nivå" systemet mer riktig, så ingen liksom kan spesialisere seg på en bane!? Litt dumt det ikke går an å velge bane selv =( Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Litt dumt det ikke går an å velge bane selv =( Jo, det går an. Custom games. Finner masse norske folk som spiller halo her. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Litt dumt det ikke går an å velge bane selv =( Jo, det går an. Custom games. Finner masse norske folk som spiller halo her. hvor?? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 hvor?? Diskusjon.no I Xbox Live venneliste-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå