ticsyboy Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Jeg har en hp maskin som bios sucks. Jeg kan ikke gjøre noe i biosen. det eneste er og forandre dato klokke og boot. xd Jeg prøvde og laste ned nyeste bios til min maskin på hp.suffix men den nye var like fu''ed. noen som vet hva jeg kan gjøre? vil ha en bios som jeg kan clocke på (forandre volt og hz) MVH: Nicolas PS: det er en hp g7030eo
Effectiv Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Bios er som oftest låst på pcer fra store produsenter som hp og slikt Må bygge pc selv for å få helt "fri" bios
ticsyboy Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 (endret) Bios er som oftest låst på pcer fra store produsenter som hp og slikt Må bygge pc selv for å få helt "fri" bios Bygge ny chip og code min egen programware? if ja det gidder jeg ikke xd. ;Men er åpen for flere ider. PS: takk for sykt raskt svar xd PPS: lol jeg redigerte klokken: 1337 xd Endret 6. juli 2008 av ticsyboy
Effectiv Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Nei men kjøpe hvert komponent for seg og bygge sammen selv. Ikke komplett fra elkjop eller hp osv.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 PPS: lol jeg redigerte klokken: 1337 xd Nei, du redigerte klokken 13:38 i følge forumklokken. Uansett, du kan jo prøve med Clockgen. Men jeg tviler på at det vil fungere hvis produsenten har satt foten ned og regelrett "plombert" PC-en.
ticsyboy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 PPS: lol jeg redigerte klokken: 1337 xd Nei, du redigerte klokken 13:38 i følge forumklokken. Ehh NEI! det var da jeg redigerte når jeg redigerte for og si at jeg redigerte klokken: 13:37 leet Å nei . Jeg bare changet affiniteten.
PerB Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Ser at HP g7030eo er en bærbar PC. Disse er vanligvis ikke klokkevenlige (blir for varme).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå