Gå til innhold

Gamestop: "Vi kjøper dine spill (og filmer) kontant"


Anbefalte innlegg

Ah, så ikke det. Men hvis kodene følger med? Har et helt uåpnet spill, hvilken grunn kan de ha for å ikke kjøpe det?

 

Edit: har også spill som ikke trenger serial (og er lovlig)

Nei, de tar ikke de imot i det hele tatt. Jeg fikk med spill da jeg kjøpte PC'en min.

Disse var med plastikk rundt. Nei, de tok ikke PC spill inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene man får for hvert spill eller film avhenger mye av hvor mye spillet er "verdt" for kjeden. Har du et spill som ingen vil ha, som nesten ikke solgte noe når det var nytt, og 50-100 andre før deg har byttet inn så kan man liksom ikke regne med å få så mye for dem.

 

Grunnen til at du ikke får så mye for DVDer sier seg selv egentlig. Det tar ikke noe tid å laste ned filmer gratis på nettet hvis du gidder, og hvis du ser på prisene for nye DVDer og hvor fort de dropper og havner på 59.90kr 3 for 2 på Platekompaniet og andre steder, så er det ganske åpenbart. Hvis du skal ha spill eller cash for DVDene du bytter inn så bør du ha veldig mange, men skal du bare ha "nye" DVDer så er det ikke så ille vil jeg si.

 

For PS2 spill så vil jeg si at de aller fleste ligger på 5kr i innbytte pga. grunnen jeg skrev øverst. PS2 har vært ute såpass lenge at det er ikke mange spill vi ikke har hatt hundrevis av, pluss at størsteparten av de som kjøper PS2 spill er yngre, siden de eldre har gått over på PS3 og 360. Noe som også gjør at salget ikke er så stort som det en gang var og spillene faller da i pris.

 

PS3, 360, WII, DS og PSP spill får man mer for. Pluss som nevt over her, vi har veldig gode tilbuder til tider som innebærer innbytter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...