rulleguru Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Det er jo stor forskjell på headset når det gjelder hvilke frekveser de klarer gjengi og hvor høyt volumet blir på samme volumsetting på pcen. Dessuten er det jo forskjell på lydkort, og forsterkeren som er koblet til hodetelefonutgangen.
ATWindsor Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Det er jo stor forskjell på headset når det gjelder hvilke frekveser de klarer gjengi og hvor høyt volumet blir på samme volumsetting på pcen. Dessuten er det jo forskjell på lydkort, og forsterkeren som er koblet til hodetelefonutgangen. Det er jo en enkel kalibrering på starten, og frekvensresponensen er neppe så forskjellig fra klokke til klokke at det ikke er mulig å foreta et grovt estimat, men det er jo åpenbart en veldig forenklet test. AtW
Haunts Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Det er jo stor forskjell på headset når det gjelder hvilke frekveser de klarer gjengi og hvor høyt volumet blir på samme volumsetting på pcen. Dessuten er det jo forskjell på lydkort, og forsterkeren som er koblet til hodetelefonutgangen. Derfor går jeg til modern
Veritas_ Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 mmmm Hadde medium hørsel skade sa den testen. Hadde resultat godt over snittet for alderen sist jeg tok helsesertifikatet for offshorearbeid. 27 år.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juli 2008 Skrevet 7. juli 2008 Har vært testet av helsesøster mange ganger, men ingen svekket hørsel her i gården.
Bjonski Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Hørselen min er det ikke noe feil med, men den testen var veldig dårlig. Jeg hører absolutt ingenting på noen av de selvom volumet er på maks(langt over kalibrert). Hører den første etter to klikk, og de to andre etter ett klikk. AUUUU.... ikke prøv; maks volum også trykker du helt fult på de tonene... Gjorde vondt
Overguard Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 1-1-1. Altså måtte trykke på inaudible en gang på alle 3. Fikk 9/9 når jeg var på sesjon, så hørselen min er sikkert grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå