Gå til innhold

Hvor god hørsel har dere GAMERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Det er jo stor forskjell på headset når det gjelder hvilke frekveser de klarer gjengi og hvor høyt volumet blir på samme volumsetting på pcen. Dessuten er det jo forskjell på lydkort, og forsterkeren som er koblet til hodetelefonutgangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Det er jo stor forskjell på headset når det gjelder hvilke frekveser de klarer gjengi og hvor høyt volumet blir på samme volumsetting på pcen. Dessuten er det jo forskjell på lydkort, og forsterkeren som er koblet til hodetelefonutgangen.

Det er jo en enkel kalibrering på starten, og frekvensresponensen er neppe så forskjellig fra klokke til klokke at det ikke er mulig å foreta et grovt estimat, men det er jo åpenbart en veldig forenklet test.

AtW

Skrevet

Derfor går jeg til modern :p

Skrevet

mmmm

Hadde medium hørsel skade sa den testen. Hadde resultat godt over snittet for alderen sist jeg tok helsesertifikatet for offshorearbeid. 27 år.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har vært testet av helsesøster mange ganger, men ingen svekket hørsel her i gården.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Syn som en hare også da eller? ;P

Skrevet

Hørselen min er det ikke noe feil med, men den testen var veldig dårlig.

Jeg hører absolutt ingenting på noen av de selvom volumet er på maks(langt over kalibrert).

Hører den første etter to klikk, og de to andre etter ett klikk.

AUUUU.... ikke prøv; maks volum også trykker du helt fult på de tonene... Gjorde vondt :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...