Jajakanskjedet Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Noen av spillene jeg har klarer jeg ikke å opne når jeg opner en av filene. så kommer det opp en rute: opne i... jeg vet ikke va jeg skal opne spille i. tror det er exe eller noke sann... men hvor finner jeg et program jeg kan opne det i? ver så snill å hjelp!
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Hvis det står .rar på noen av spillene, last ned WinRar.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Er det snakk om et piratkopiert spill? Isåfall kjøp det.
Jajakanskjedet Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Skrevet 8. juli 2008 nei de er ikke pirat kopiert. sannt nuk at jeg har lastet de ned. men jeg har betalt for de
XE800 Skrevet 8. juli 2008 Skrevet 8. juli 2008 Når du dobbeltklikker på exe-fila så spør Windows hvilket program du vil åpne den med? Høres ut som trøbbel spør du meg... falsk exe-fil? Hvor kjøpte du spillet?
Jajakanskjedet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Når du dobbeltklikker på exe-fila så spør Windows hvilket program du vil åpne den med? Høres ut som trøbbel spør du meg... falsk exe-fil? Hvor kjøpte du spillet? http://www.terragame.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå