Gå til innhold

AMD XP2100 fungerer ikke :(


Invert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå sjekket på den siden en fyr fortalte om og jeg sjekket meg fram til at det var en :

Througbred @ 1,6 volt @ 266fsb + High end market

 

If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.

 

Altså multicom sin feil at jeg ikke fikk maskinen min opp ikveld, først ventet jeg en uke på cpuen , imot det det stod at det sender hver dag hvis du bestillter før 15.30 og jeg bestilte 15.20 eller noe og da tenkte jeg de sender den vel på mandag så måtte jeg maile dem på onsdag tenker jeg det var. Da sa de mange var syke og slikt piss som de sa ifjor sommer. De har altså ikke forbedret seg som de sa de skulle.

 

Ja ja .... Har jo bare sløst bort hele freddan :)

Lenke til kommentar
Har nå sjekket på den siden en fyr fortalte om og jeg sjekket meg fram til at det var en :

Througbred @ 1,6 volt @ 266fsb + High end market

 

If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.

 

Altså multicom sin feil at jeg ikke fikk maskinen min opp ikveld, først ventet jeg en uke på cpuen , imot det det stod at det sender hver dag hvis du bestillter før 15.30 og jeg bestilte 15.20 eller noe og da tenkte jeg de sender den vel på mandag så måtte jeg maile dem på onsdag tenker jeg det var. Da sa de mange var syke og slikt piss som de sa ifjor sommer. De har altså ikke forbedret seg som de sa de skulle.  

 

Ja ja .... Har jo bare sløst bort hele freddan :)

 

Det er en ettertraktet CPU, selg den til en overklokker ;)

Lenke til kommentar
If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.

 

If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB.

 

He he og hva er jeg da? (hmm overklokker :) )

 

Lurer nesten på å kjøpe hk nå :) som støtter den he he...

Lenke til kommentar
If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.

 

If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB.

 

He he og hva er jeg da? (hmm overklokker :) )

 

Lurer nesten på å kjøpe hk nå :) som støtter den he he...

 

Kunne godt tenkt meg den CPU`n jeg ;)

 

Du er vel en overklokker uten overklokkingsmuligheter ;)

Lenke til kommentar
Ikke bare meg, MANGE jeg kjenner har 250w og har kraftigere system en det der.

 

1. Det tror jeg når jeg ser det.

2. Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det veldig stor forskjell på strømforsyninger og kvaliteten på disse. Mange av de billige 250W'erne på den tiden var laget for Athlon/P3, og ikke P4/Tbird/Palomino osv osv. Athlon og P3 dro strøm fra +5V kursen, ergo var strømforsyningene laget slik at det kunne levere MYE strøm på +5V. 250W er 250W og da må det nødvendigvis bli mindre igjen til +12V, som da harddisker, CDROMer, P4 og Athlon Tbird/XP trekker strøm fra. Å koble sammen nye komponenter på en strømforsyning som er av det gamle designet vil stort sett føre til kræsj og mange tårer.

 

Til trådstarter: Har du en kamerat eller noe med en nyere 300W+ strømforsyning som er villig til å la deg låne? Da finner du ihvertfall ut om det er strømforsyninga som er problemet eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...