Gå til innhold

Ny "spillbærbar". Busjett: 8.000


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Jeg har blitt lastet med oppgaven å finne en laptop for en venn som har planer om å handle seg en ny bærbar med et budsjett på 8000. Den skal primært brukes til å spille med. Jeg har lett litt rundt omkring for han, men jeg har liksom ikke funnet noe som virker som en god deal. Er det noen av dere som har et godt forslag?

 

På forhånd takk!

 

:wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

 

Jeg har blitt lastet med oppgaven å finne en laptop for en venn som har planer om å handle seg en ny bærbar med et budsjett på 8000. Den skal primært brukes til å spille med. Jeg har lett litt rundt omkring for han, men jeg har liksom ikke funnet noe som virker som en god deal. Er det noen av dere som har et godt forslag?

 

På forhånd takk!

 

:wee:

 

For all del, ikke la deg lure av elkjøp og elprice kataloger. Jeg har 2 venner, som skulle kjøpe bærbar GAMING pc. Han ene kjøpte fra elprice, en PC som så vanvittig bra ut med spesifikasjoner. Samme med han andre. Ikke Bra. Jeg anbefaler han og kjøpe en stasjonær, ettersom at disse er veldig kraftige. Pcen min er 4-5 år gammel, har Geforce 6200, og sånne ting, men den funker kjempe bra i CSS og Halflife 2 og sånne spill. Stasjonære er mer kraftig. Han ene vennen min kan ikke spille med mer en 4 spillere (mennesker/boter), og han har dobbelt så mye ram, bra skjermkort og alt det.

 

Mvh Tobbe Oo

Lenke til kommentar

kjøp denne Acer Aspire 5930G bedre kan du ikke finne. den er fra elprice men du får ikke bedre til 8000 uansett. den har nye centrinio 2 navidia 9600 gt skjermkort med512mb ddr3 minne som er det beste du får til 15" har også stor harddisk på 320 gb og ser bra ut og har 3 gb ram;) har maskinen selv og er storfornøyd:) den har bedre en dell sin xps som bare har 8600 kort.. Den kom for noen dager siden og har det nyeste spesifikasjonene på markedet;)

Lenke til kommentar
Det sitter centrino 2 i den! samme klistremerke som på bilde over;) er ikke santa roasa i den der har elprice skrevet feil;)

 

se bilde jeg lastet ved

 

Må nok skuffe deg. Det er ikke Centrino 2 du har.

Centrino er ingen prosessortype, det er en prosessorplatform som inkluderer trådløskort og mye mer.

 

Du har en Inten Mobile Core 2 Duo prosessor. Og muligens Centrino, men ikke Centrino 2, da dette ikke er kommet på markedet enda.

Om du har den lilla klistrelappen som du viste frem er du nok desverre blitt lurt der du kjøpte pcn.

Lenke til kommentar
Det sitter centrino 2 i den! samme klistremerke som på bilde over;) er ikke santa roasa i den der har elprice skrevet feil;)

 

se bilde jeg lastet ved

 

Må nok skuffe deg. Det er ikke Centrino 2 du har.

Centrino er ingen prosessortype, det er en prosessorplatform som inkluderer trådløskort og mye mer.

 

Du har en Inten Mobile Core 2 Duo prosessor. Og muligens Centrino, men ikke Centrino 2, da dette ikke er kommet på markedet enda.

Om du har den lilla klistrelappen som du viste frem er du nok desverre blitt lurt der du kjøpte pcn.

 

hmm ok det var rart da:S får du vet det står jo sånn klistrelapp på alle pcer under lokket ved toutchpaden og der er det sånn lite klistremerkt som er identis som det bilde:S

Lenke til kommentar
Det sitter centrino 2 i den! samme klistremerke som på bilde over;) er ikke santa roasa i den der har elprice skrevet feil;)

 

se bilde jeg lastet ved

 

Må nok skuffe deg. Det er ikke Centrino 2 du har.

Centrino er ingen prosessortype, det er en prosessorplatform som inkluderer trådløskort og mye mer.

 

Du har en Inten Mobile Core 2 Duo prosessor. Og muligens Centrino, men ikke Centrino 2, da dette ikke er kommet på markedet enda.

Om du har den lilla klistrelappen som du viste frem er du nok desverre blitt lurt der du kjøpte pcn.

 

Det er Centrino 2 i PCen. Har nettopp kjøpt den på Elprice på Lørenskog, og den har også klistremerket på. Det står også i instruksjonsboka:

-Intel Centrino 2 processor technology, featuring:

-Intel Core 2 Duo Processor

-Mobile Intel PM45/GM45 Express Chipset

-Intel Wireless WiFi Link 5100/5300

Lenke til kommentar
Det er Centrino 2 i PCen. Har nettopp kjøpt den på Elprice på Lørenskog, og den har også klistremerket på. Det står også i instruksjonsboka:

-Intel Centrino 2 processor technology, featuring:

-Intel Core 2 Duo Processor

-Mobile Intel PM45/GM45 Express Chipset

-Intel Wireless WiFi Link 5100/5300

 

Det kan ikke stemme da Centrino 2 ikke har kommet enda.

Var jeg deg ville jeg ringt elprice og klaget.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Centrino

 

Hvis du ser der så ligger Centrino 2 under Montevina platformen, og lengere ned står det at Montevina slippes 14 juli.

 

Flere kilder til at Centrino 2 ikke har kommet enda:

http://arstechnica.com/news.ars/post/20080...nto-august.html

 

Og det at Centrino 2 ikke har kommet som et produkt på Intel sine egene sider enda er vel også en ganske klar pekepinn på at de ikke fører dette produktet enda ;)

http://www.intel.com/products/processortec...od_nav+proctech

Lenke til kommentar
Det sitter centrino 2 i den! samme klistremerke som på bilde over;) er ikke santa roasa i den der har elprice skrevet feil;)

 

se bilde jeg lastet ved

 

se på det bilde så ser du det er penryn prossessor og det nye chipsetet pm45. og det er bilde fra min egen pc!

Lenke til kommentar
Det er Centrino 2 i PCen. Har nettopp kjøpt den på Elprice på Lørenskog, og den har også klistremerket på. Det står også i instruksjonsboka:

-Intel Centrino 2 processor technology, featuring:

-Intel Core 2 Duo Processor

-Mobile Intel PM45/GM45 Express Chipset

-Intel Wireless WiFi Link 5100/5300

 

Det kan ikke stemme da Centrino 2 ikke har kommet enda.

Var jeg deg ville jeg ringt elprice og klaget.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Centrino

 

Hvis du ser der så ligger Centrino 2 under Montevina platformen, og lengere ned står det at Montevina slippes 14 juli.

 

Flere kilder til at Centrino 2 ikke har kommet enda:

http://arstechnica.com/news.ars/post/20080...nto-august.html

 

Og det at Centrino 2 ikke har kommet som et produkt på Intel sine egene sider enda er vel også en ganske klar pekepinn på at de ikke fører dette produktet enda ;)

http://www.intel.com/products/processortec...od_nav+proctech

 

her er det til og med bilde av centrino 2 logoen på pcen. tror ikke de har satt på de nye centrino merkene viss det ikke hadde vert centrino 2 i den. kansje de har satt det inn før de egentlig skulle da;) tror ikke boka som fulgte med pcen heller sier feil. de seller maskinen på xd mpx og mamoz å.

post-102306-1215465026_thumb.jpg

Lenke til kommentar
her er det til og med bilde av centrino 2 logoen på pcen. tror ikke de har satt på de nye centrino merkene viss det ikke hadde vert centrino 2 i den. kansje de har satt det inn før de egentlig skulle da;) tror ikke boka som fulgte med pcen heller sier feil. de seller maskinen på xd mpx og mamoz å.

 

Fint for deg om du ikke tror det, men jeg tror, mener, og påstår at Acer i det tilfellet må ha gjort en grov feil.

Hadde jeg kjøpt den pcn, ville jeg tatt det opp med Acer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...