Gå til innhold

Daily Pondus


Nidhogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skitt, jeg har alle pondus bladene, begge bøkene og alle albumene UNTATT alt for Norge :( Noen som vil selge det til meg for en hundrings? :roll:

Hundrings. Tror du jeg er dum. Du må nok ut med myye mer enn 100,- kr for å få tak i "Alt for Norge".

hysj! Kanskje noen som ikke vet det!

Lenke til kommentar
takker :D

 

som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr :evil: har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus

 

jeg derimot har alle bladene untatt 2 :woot: begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene :woot:digger pondus!!

 

nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass :lol::lol:

 

leser de etter å ha daua på cs :lol::D:D neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV...

 

 

:evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
takker :D

 

som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr :evil: har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus

 

jeg derimot har alle bladene untatt 2 :woot: begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene :woot:digger pondus!!

 

nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass :lol::lol:

 

leser de etter å ha daua på cs :lol::D:D neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV...

 

 

:evil::evil::evil:

 

?? :woot:

 

du er en god flamer.... ehh..not

Lenke til kommentar
takker :D

 

som om du leser pondus, leser bare de søstra de har glemt igjen på dass!!! grr :evil: har ikke engang kjøpt ditt eget pondusblad i ditt liv, du gir meg skitt i pondus

 

jeg derimot har alle bladene untatt 2 :woot: begge bøkene og de fleste albumene, +begge kalendrene :woot:digger pondus!!

 

nei seff gidder jeg ikke kjøpe de når søstern min kjøper de.... og nei, de ligger ikke på do.. Bare fordi du alltid sitter og *kremt* ja.. hm.... *kremt* på dass 24/7! så behøver ikke det bety at jeg leser de på dass :lol::lol:

 

leser de etter å ha daua på cs :lol::D:D neida... pondus rocker, men kjøper ikke bladet når søster kjøper bøker, blader , kalender OSV...

 

 

:evil::evil::evil:

 

?? :woot:

 

du er en god flamer.... ehh..not

 

jeg visste fra før at jeg er en god flamer.. du behøver ikke fortelle meg det :woot::woot::yes:

Lenke til kommentar
Skulle vært slik at VG/Dagbladet/Start osv. kalte dagens tegneserie for et fast navn, ikke en dato. Da kunne man ha den i en popup med knapp eller bare direkte på skrivebordet,

 

Jeg har mekket et php-skript som henter dagens stripe fra diverse nettsteder og viser dem på samme web-side. Veldig praktisk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...