Gå til innhold

Bad Company - Spille Online?


Anbefalte innlegg

De bør komme med en oppdatering hvor de fikser på squad-system snart. Selv om jeg inviterer en venn og starter egen squad, så hender det seg at han/de jeg har invitert havner i en annen squad eller i verste fall på motsatt lag. Nå har jo ikke invite-funksjonen i "Custom Game" menynen hensik i det hele tatt hvis det skal være slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg nådd øverste rank, men skjønner ikke det skill-systemet. Jeg er tydligvis skill 3, der 1 er best og 50 er dårligst. Men hvorfor har alle andre på laget mitt et slikt tall bak nicket? Er det ikke bare folk med highest rank som kjemper om høyest skill?

 

*Confused*

 

Det er deres veteran status. Det betyr at de har spilt spill i battlefield serien før. Hvis det er det du mener...

http://veteran.battlefield.com/

Endret av Krypto.
Lenke til kommentar
Er det mulig å spille split screen online? Slik som på halo..

 

nope dessvere ikke enda men håper det kommer

 

Nå har jeg nådd øverste rank, men skjønner ikke det skill-systemet. Jeg er tydligvis skill 3, der 1 er best og 50 er dårligst. Men hvorfor har alle andre på laget mitt et slikt tall bak nicket? Er det ikke bare folk med highest rank som kjemper om høyest skill?

 

*Confused*

 

Grunnen til at alle andre også har et slikt tal er:

 

Denne skillen genereres gjennom vær kamp du spiller (er ikke sikker på faktorene, men K/D ratio spiller en stor rolle tror jeg) Så alle har denne skill lvlen, men det er kun generaler som kan se den fordi det er de som kan kjempe om 1.plasen.

 

Så min skill er dritt dårlig siden jeg aldri hadde spillt noe BF spill før og søg noe sykt når jeg var rank 1 osv.

 

håper jeg traff noe av det du lurte på

Endret av Pikkhaud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...