Gå til innhold

Bad company OG salg av spill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som har testet Bad company her? Jeg lurer spesielt på hvordan multiplayer delen fungerer. Bruk COD4 til å sammenligne med, det er etter min mening det beste online spillet til nå(innen FPS sjangeren).

 

Jeg har også noen spill jeg gjerne vil kvitte meg med, lite brukt.. Er det lov å reklamere med sånt her?

 

 

Takker for svar=)

 

MVH

 

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lov til å reklamere med slikt her.. Men, jeg får BC snart, så skal prøve å dra en liten sammenligning.. Men, det er kjempekjempe lenge siden jeg har spilt COD4 er jeg redd.. 4 måneder uten PS3 :realmad:

 

(Flaks at trophies kom nå, siden jeg ikke har noen av de gamle savene mine.. :p )

Lenke til kommentar
Jeg har også noen spill jeg gjerne vil kvitte meg med, lite brukt.. Er det lov å reklamere med sånt her?

Les reglene, det er en fin ting. :)

 

Prøv her du: http://www.bruktmarked.no/kat.php?k=0

 

regna med at det ikke var lov, men skrev det bare sånn for å sjekke, siden jeg allerede lagde en ny post. Jeg er høflig og gjør ikke noe tull, derfor jeg ikke har lest grundig gjennom reglene, men skal gjøre det.

 

Noen som har noen å si om BF????????????

Lenke til kommentar

Vel, etter å ha spilt CoD:4 i et halvt år var det ikke noe gøy og starte opp demoen til BC.

Jeg følte at mannen jeg beveget meg med var en "retard" og smaken var virkelig seig. Det er ikke noe Balanced Teams noe som gjorde det extremt urettferdig (2vs6 noen?). Dette med at ting kunne knuses (byggninger boxer etc.) virket ganske så uvirkelig og ufullstendig. Og det kan jo hende jeg bare var ganske så dårlig i spillet (Har 1.46 K/D ratio i COD:4) men jeg hadde denne intense følelsen av at rundt hvert eneste hjørnet ble jeg møtt av en som ville "straffe" meg, en som head huntet meg ned og viste hvor jeg var til en hver tid. Ikke bare det, jeg følte at hver eneste person jeg møtte var bedre og kraftigere enn meg og da selv om jeg skjøt dobbelt så mye døde jeg.

 

Hvis det er noe BF:BC førte med seg fra PS3 store til PS3'en min så var det irritasjon, til de grader.

 

NOTER: Dette var MINE synspunkter fra demoen, jeg aner ikke om det er slik i fullversjonen

Lenke til kommentar

Har bare spilt CoD4 på PC, og BF:BC var det første FPS spille jeg har spilt på consoll (X360). Syntes det er inmarri morro. Singleplayer delen er kansje litt kort men utrolig morro. multiplayerdelen veier opp den korte singleplayeren noe voldsomt. Mange timer med morro der ;)

Lenke til kommentar
Har bare spilt CoD4 på PC, og BF:BC var det første FPS spille jeg har spilt på consoll (X360). Syntes det er inmarri morro. Singleplayer delen er kansje litt kort men utrolig morro. multiplayerdelen veier opp den korte singleplayeren noe voldsomt. Mange timer med morro der ;)

 

 

Okey=) er det et rangeringssystem i BF, sånn som det er i COD?

Lenke til kommentar

Ja. det er det. Man får poeng for hver gang man dreper motstandere, og gjør oppgaver som gjør at laget kommer nærmere seier. Og om man dreper folk på sitt eget lag mister man poeng.

 

Når man har nok poeng går man opp på rangstigen, og får mulighet til å åpne opp ny våpen etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Onlinedelen absolutt.

Ting som ikke andre FPS har.

Sjansen til å løpe igjennom et hus ved å sprenge deg fremover,

sinnsykt bra lyd, mere krevende å skyte (kulene bruker tid på å komme frem), biler, båter, helikoptere.

 

Gjerne fullstendig kaos og jeg kan gjemme meg bak et tre uten å bli

avslørt av "killcam" etter at jeg har skutt noen.

Kan sitte der til jeg blir gammel og snipe folk og calle inn airstrike.

Ellers kan jeg gå til spawn og styre artilleriet.

Det er så mange flere valg man kan gjøre, og mange gøye elementer.

Godt å ha tilbake et liv som går fra 1-100 istedenfor at man blir rød ei stund og så får alt tilbake.

 

Rotete post, men jeg er veldig imponert, tross alle bugsene.

Lenke til kommentar
Onlinedelen absolutt.

Ting som ikke andre FPS har.

Sjansen til å løpe igjennom et hus ved å sprenge deg fremover,

sinnsykt bra lyd, mere krevende å skyte (kulene bruker tid på å komme frem), biler, båter, helikoptere.

 

Gjerne fullstendig kaos og jeg kan gjemme meg bak et tre uten å bli

avslørt av "killcam" etter at jeg har skutt noen.

Kan sitte der til jeg blir gammel og snipe folk og calle inn airstrike.

Ellers kan jeg gå til spawn og styre artilleriet.

Det er så mange flere valg man kan gjøre, og mange gøye elementer.

Godt å ha tilbake et liv som går fra 1-100 istedenfor at man blir rød ei stund og så får alt tilbake.

 

Rotete post, men jeg er veldig imponert, tross alle bugsene.

 

 

Hehe, høres bra ut.. Det er akkurat det jeg ser etter, flere muligheter=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...