Gå til innhold

SE c902

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny mob, og tenker jeg går for denne.. :yes:

Men, finner ingen tester på den?! Noen som kan hjelpe?

Dere som har erfaring med den, hvordan er tastene, ok å eks skrive mld med? Prøvde k850, men de tastene syntes jeg var noe hærk... :thumbdown:

Og hvor kjøper jeg den billigst mulig..?! :p

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har et spørsmål :-)

Jeg kjøpte denne mobilen for et par uker siden, og mitt eksemplar har veldig dårlig batterikapasitet. Jeg ladet den fullt opp i går, og på ca 15 timer er den nå nede på <50% nivå. Dette med bluetooth avslått, og uten å ha hatt en eneste samtale.

Har også noen problemer med at den plutselig mister nettverkstilkoblingen, og den har startet på nytt et par ganger...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Først får jeg beklage at jeg starter opp igjen denne tråden.

"Har også noen problemer med at den plutselig mister nettverkstilkoblingen, og den har startet på nytt et par ganger..." av Ayabara.

Dette er noe jeg også plages med. Av og til går det lenge mellom hver gang det skjer, men det skjer innimellom. Har snakket med andre også med denne mobilen som har merket det samme problemet. Er det noen som vet hvorfor det skjer og/eller eventuelt hva man skal gjør med problemet? Vet at man kan levere inn mobilen der man har kjøpt den, men tenkte kansje oppdatering av programvare kansje kan hjelpe....?.......vet ikke, noen som vet?

Skrevet

Hei.

Noen andre som er plaget med at telefonen av og til bare blacker ut?

Har skjedd ved 3 anledninger hos meg.

1. setter i lader, plutselig ble telefonen svart...prøvde å trykke på on/off knappen, og plutselig var den tilbake i standby modus.

2. skriver melding. Akkurat det samme skjer.

3. Skjer under tilkobling med bluetooth. Fra tlf mot pc. "kobler til..." men ingenting skjer.

Så blacker telefonen ut.

Har dette problemet hver eneste gang jeg skal bruke bluetooth fra telefon opp mot pc. Kan ikke lenger sende filer, fordi telefonen nekter å sende.

Telefonen er nettopp oppdatert med nyeste firmware, men feilen ligger både før og etter oppdatering...

Må jeg bare sende telefonen inn på reperasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...