Gå til innhold

SE c902..? Eller k850?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er denne noe å satse på?? Finner ingen tester på den, noen som vet om noen..??

K850..?

 

Det jeg ønsker er en skikkelig god kameramob, resten tar jeg ikke så nøye...

Jo, må ha en SE;)

 

C902 selvfølgelig, d er jo nyversjonen av K850 med likt kamera og i dobbelt så tynt format, samt bedrebyggekvalitet.

Lenke til kommentar

Ååh..det er det ja!?!

 

Hvordan er tastene på c902? Enklere å eks skrive mld? Prøvde meg litt på k850 i butikk..men ble ikke helt overbevist med de tastene altså...

 

Hvor kjøpte dere c902 og pris..?

 

Forresten...tester på c902..finnes ikke det??

Lenke til kommentar

Jobber i butikk jeg. C902i er en knall mobil. Godt kamera, føles solid. Og deksel over kamera, det hadde ikke K850i :) C902i har dessuten ansiktsgjenkjennelse og er mye bedre på å kjenne igjen lysforholdene. Skjermen er en tanke mindre, men det gjelder telefonen generelt sett, og det er en GOD ting! :)

Lenke til kommentar
Jobber i butikk jeg. C902i er en knall mobil. Godt kamera, føles solid. Og deksel over kamera, det hadde ikke K850i :) C902i har dessuten ansiktsgjenkjennelse og er mye bedre på å kjenne igjen lysforholdene. Skjermen er en tanke mindre, men det gjelder telefonen generelt sett, og det er en GOD ting! :)

 

Forstår ikke helt hvordan du kan synes at det er godt kamera. Jeg har denne tlf og synes kamera er skikkelig dårlig

Lenke til kommentar
Hvordan er kameraet på c902 i forhold til g900?

 

Skulle nesten tro at de var nokså like. Begge er 5mpx m/autofokus og blitz.

C902 har fått Cybershot merket, så det kan jo være at kameraet er et lite hakk vassere enn det som er i G900.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sitter med en c902 på andre dagen. Den ankom igår, og det stemmer som folk sier at man får en følelse av at telefonen er veldig solid.

Det som irriterer meg mest med denne, er nok at menyene er grassalt treige. Det tar inntil et halvt sekund fra jeg trykker på menytasten til den er klar.

Min gamle k550 var til sammenligning lynrask. Jeg skulle anta at en nyere modell med bedre processor skulle klare dette bedre.

 

5/6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...