Gå til innhold

Innhold i Bundel til ATI HD 4870


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ser ut som de første kopiene av 4870 kortet til ASUS ble levert sammen med en musematte av, ja du leser riktig, ekte lær. Vet ikke hvorvidt dette er et tilbud som er tilgjengelig i Norge eller hvorvidt det fortsatt er kopier av spillet inkludert denne musematta. Vet heller ikke hvor god kvalitet det er over den, muligens kommer det noe mer info etterhvert som flere blir eiere av kortet og tilbehøret.

 

Rakash ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fulgte ikke med Molex til Club.

Nødvendig med 2 stk PCI-e strømkontakter for at skjermkortet skal fungere.

Jeg hadde bare en så jeg fikk ikke testet det før en kompis reddet meg med en ekstra Molex\PCI-e senere på kvelden :D

Videre anbefaler Club et kvalitets power på minst 500 Watt.

Merker at mitt 520 Watts power blir varmere nå enn med mitt gamle kort.

Ellers følger det med Crossfire\HDMI overgang.

Ingen spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp flyttet inn i ny leilighet så jeg er for tiden opptatt med ganske mye rart... men skal prøve å få tid lit en liten oppdatering av posten (ettersom jeg ser det er kommet nye innspill/erfaringer)

 

Angående Powercolor kortet fra amentio tør jeg ikke si noe, men om du, Fred7555, velger å kjøpe det så hadde det vært topp med en liste over bundelen du fikk med (for å få bekreftet/avbekreftet den jeg fant)

 

Fortsett å post erfaringer, og takk til dere som har gjort det, ettersom det som regel er de beste kildene for en post av denne typen.

 

Rakash ;)

Lenke til kommentar
Har nettopp flyttet inn i ny leilighet så jeg er for tiden opptatt med ganske mye rart... men skal prøve å få tid lit en liten oppdatering av posten (ettersom jeg ser det er kommet nye innspill/erfaringer)

 

Angående Powercolor kortet fra amentio tør jeg ikke si noe, men om du, Fred7555, velger å kjøpe det så hadde det vært topp med en liste over bundelen du fikk med (for å få bekreftet/avbekreftet den jeg fant)

 

Fortsett å post erfaringer, og takk til dere som har gjort det, ettersom det som regel er de beste kildene for en post av denne typen.

 

Rakash ;)

 

Hei, jeg har bestilt Powercolor 4870 PCS fra Meeter.no i kveld! Skal si ifra når det kommer hva som følger med, men har sett på siden deres, og det virker som det bare følger med drivere. Null spill, men alt du trenger av tilkoblinger da! :) Og dessuten, hvis kjøleren er like bra som de sier, så er dette billig! HIS IceQ-kort for eksempel er cirka en hundre-lapp dyrere, men det er IKKE klokket. Det er powercolor sitt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...