Gå til innhold

Tilbyttet account, hacket av venn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror folk generelt er alt for godtroende. I løpet av uhm 4-5 år jeg har spilt WoW/Anarchy Online har jeg funnet bare en person jeg deler kontoinfo med (Vi bytter ikke kontoer, men dual logger eller spiller alts/farmer) Han er en online-kompis.

 

For en tid tilbake tok vi inn 2 spillere, de var gift og hadde en mage/hunter, men deres kontoer hadde blitt hacket etter en pause fra wow - og de hadde ingen armor/weapons. Det hadde blitt slettet.

 

De var veldig hyggelige og hjelpsomme. Og vi fikk dem gearet opp igjen og inn i raiding kanske fort. Jeg chattet en del med "fruen" og hun fortalte at hun en dag hadde vært forbanna på mannen sin, logget hans hunter og slettet alle epics han eide.. Og han hadde da gjort det samme med hennes mage, og de hadde tatt en pause fra WoW. Så det var ingen hacking :p

 

kanskje dette var offtopic, kanskje ikke...

Lenke til kommentar
Forstår jeg det rett så fikk han bare smake egen medisin..

 

1. Han kjøper sin første konto.

2. han kjøper enda en, og bytter bort den andre.

3. han tar tilbake den første kontoen pga. den ble bytta bort enda en gang.

4. han mister kontoen pga. din venns storebror tar den tilbake.

 

Han får smake sin egen nr. 3..

 

helt enig :)

Lenke til kommentar
Jeg tror folk generelt er alt for godtroende. I løpet av uhm 4-5 år jeg har spilt WoW/Anarchy Online har jeg funnet bare en person jeg deler kontoinfo med (Vi bytter ikke kontoer, men dual logger eller spiller alts/farmer) Han er en online-kompis.

 

For en tid tilbake tok vi inn 2 spillere, de var gift og hadde en mage/hunter, men deres kontoer hadde blitt hacket etter en pause fra wow - og de hadde ingen armor/weapons. Det hadde blitt slettet.

 

De var veldig hyggelige og hjelpsomme. Og vi fikk dem gearet opp igjen og inn i raiding kanske fort. Jeg chattet en del med "fruen" og hun fortalte at hun en dag hadde vært forbanna på mannen sin, logget hans hunter og slettet alle epics han eide.. Og han hadde da gjort det samme med hennes mage, og de hadde tatt en pause fra WoW. Så det var ingen hacking :p

 

kanskje dette var offtopic, kanskje ikke...

 

 

L2marriagecounsel :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...