Gå til innhold

"Hvorfor" og "fordi"-leken

VTW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi skattepengene ikke går til hva det skal. blir kasta ut til kjendisfester og korrupte politikere verden over. norge var det landet som gav mest etter tsunamikatastrofen, der vi senere fant ut at pengene våre som vi sendte nesten ikke ble brukt. folk vil også glemme at den norske stat bevilget penger til Idi Amin og hans korrupte styre:( disse pengen brude vært brukt til å holde klasserommene varme om vinteren og havne hos familier der pengene trengs og vil bli brukt til hva det skal.

hvorfor skal Norge dele med sitt oljefond med alt og alle?

Skrevet

Fordi en del folk mener at Norge er kjemperikt og vi har ansvar for hele verden. De mener vel egentlig at vi bør gi bort alle pengene våre til Uganda, der de vil havne rett i lommen til en eller annen diktator. Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor Norge i det hele tatt skal dele oljefondet sitt. Men jaja...

Hvorfor får ikke jeg flere posts når jeg er med på nedtellingen fra 100 000? :(

Skrevet (endret)

Fordi det er ikke alle som blir registrert.

Hvorfor kommer det noen ganger opp "user posted image" istedenfor bilde?

Endret av The_Unforgiven
Skrevet (endret)

Fordi du poster bildet direkte i innlegget og ikke igjennom vedlegg? Eller så støtter kanskje ikke Diskusjon.no det bildeformatet?

Hvorfor syns jeg klementin smaker bedre enn mandarin?

Endret av Narrie
Skrevet

Fordi de som bestemmer slikt skal på dø og liv finne norske ord uansett hva. Og da blir resultatet som du påpeker.

Hvorfor er det så vanselig å gjette bunnen på Oslo Børs?

Skrevet

Fordi du for lengst har innsett at det finnes andre ting her i verden enn kun gode karakterer og kunnskap om ingenting.

Hvorfor skal alle på dø og liv fortelle meg hva jeg kan og ikke kan gjøre når jeg for lengst har sluttet å lytte?

Skrevet (endret)

Fordi de tror de vet det beste for deg.

Hvorfor følger jeg ikke mange av mine venners eksempel og slutter på videregående for å bare gå i jobb?

Endret av Wartom
Skrevet

Fordi om 5 år vilø du ha en fet uttdannelse, om 10 år vil du være litt rikere enn dem og om 15 år vil du være mye rikere enn dem

Hvorfor er det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...