Gå til innhold

Anmeldelse: Pro Cycling Manager: Tour de France 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som velger CA her?

............

Jeg valgte det først nå i career men jeg føler at der knapt noen av lagkameratene til hushovd som kan trekke opp en spurt.Når jeg spiller med CA så blir jeg misunnelig andre spurtere spesielt cavendish og boonen på grunn av at di har bedre hjelperyttere :(

Lenke til kommentar

Forstålig nok ;)

 

Er litt "pissed off" spillet klikket for 3 gang på calafornia touren.. Hadde Jens Vogt i et nydelig brudd med 1 min og 28 sekunders forsprang, 5 meter fra mål, etter å ha stukker av 20 km før... Greide dette to ganger på rad+ Mathiew Goss tok alle delsprintene. Ble simulering til slutt og det endte med en 14 plass til Jens og 5 plass og ingen andre poeng til Goss...

 

Det er SLIKE ting som gjøre meg grønn av irritasjon :(

Lenke til kommentar
Er litt "pissed off" spillet klikket for 3 gang på calafornia touren.. Hadde Jens Vogt i et nydelig brudd med 1 min og 28 sekunders forsprang, 5 meter fra mål, etter å ha stukker av 20 km før... Greide dette to ganger på rad+ Mathiew Goss tok alle delsprintene. Ble simulering til slutt og det endte med en 14 plass til Jens og 5 plass og ingen andre poeng til Goss...

 

Det er SLIKE ting som gjøre meg grønn av irritasjon :(

Betyr det at årets versjon er ekstremt buggy likevel? :ermm:

Lenke til kommentar
Ingen som velger CA her?

............

Jeg valgte det først nå i career men jeg føler at der knapt noen av lagkameratene til hushovd som kan trekke opp en spurt.Når jeg spiller med CA så blir jeg misunnelig andre spurtere spesielt cavendish og boonen på grunn av at di har bedre hjelperyttere :(

 

Jeg failed på det, kjørte med Astana, en som hjalp (husker ikke navnet) hadde han på sånn protect, og tenkte at han jeg ville skulle vinne kjørte forbi han på slutten, men sånn ble det ikke :p

Lenke til kommentar
Er litt "pissed off" spillet klikket for 3 gang på calafornia touren.. Hadde Jens Vogt i et nydelig brudd med 1 min og 28 sekunders forsprang, 5 meter fra mål, etter å ha stukker av 20 km før... Greide dette to ganger på rad+ Mathiew Goss tok alle delsprintene. Ble simulering til slutt og det endte med en 14 plass til Jens og 5 plass og ingen andre poeng til Goss...

 

Det er SLIKE ting som gjøre meg grønn av irritasjon :(

Betyr det at årets versjon er ekstremt buggy likevel? :ermm:

 

Nei, den sinsyke memory leaken som kom i fjor er ikke der. Men det er helt forbannade irriterenes når det skjer... Skjedde det samme med meg når for 3 min siden... 1.2 km fra mål, hadde gjort det samme som tidligere og hadde 3 min på hovedfeltet og vips... det klikket.

Lenke til kommentar
McGroven? er alle lagene lisensiert i årets spill, eller er det noen med fake navn som feks. Kazakstana i 07 versjonen?

 

Er enkelte lag som ikke har helt ekte navn. Litt rart siden de har Tour De France lisens. Men ikke vet jeg... Det fikses sikkert i en user patch uansett =)

Lenke til kommentar

CSC er herlig! Halvveis i Tour de France har jeg klatretrøyen med Frank Schleck, ledertrøyen OG sprinttrøyen med O'Grady. :new_woot: Koser meg med med spillet, men det er ting som plager meg og det er når vi skal 'loade' et LAN spill kommer det opp "Can't join. Game full" eller noe sånn... :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg er sinsykt lysten på å hente inn Hushovden til CSC =) Han er uten kontrakt og hadde vært helt rått å hatt O`Grady som opptrekker og Hushovd som sprinter =)

 

Da hadde det vært Frank Schleck/Sastre/Cancellara for de gule, Hushovd for den grønne... Og Andy Schleck for klarte og ungdomstrøyen :D

 

 

Hvordan er det med "beregning" for å være i form før Touren?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...