Gå til innhold

Hva i huleste, Nokia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp! Jeg var iblandt de 500 første så jeg "vant" visstnok en tskjorte. Men maksimalt skuffet over at man ikke får noen hints om hvem mobil/ting de skal lansere. Var jo bare et meningsløst filmklipp.. det levde ihvertfall opp til sine forventninger om å gjøre en gal ;)

 

Kanksje det står noen mer hints på skjortene? ;)

 

Når en hadde løst alle gåtene så fikk en laste ned et par bilder også. Legger disse ved her så dere kan se dem selv. Det ene er en slags screenshot ifra "filmklippet" imens det andre er bare merkelig ;)

 

Enjoy ;)

post-37546-1218654236_thumb.jpg

post-37546-1218654281_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jepp! Jeg var iblandt de 500 første så jeg "vant" visstnok en tskjorte. Men maksimalt skuffet over at man ikke får noen hints om hvem mobil/ting de skal lansere. Var jo bare et meningsløst filmklipp.. det levde ihvertfall opp til sine forventninger om å gjøre en gal ;)

 

Kanksje det står noen mer hints på skjortene? ;)

 

Når en hadde løst alle gåtene så fikk en laste ned et par bilder også. Legger disse ved her så dere kan se dem selv. Det ene er en slags screenshot ifra "filmklippet" imens det andre er bare merkelig ;)

 

Enjoy ;)

 

Skuffende..

 

Joda, den greide å høre The Ringtone, og The Application fant frem passord.

Men det lå jo absolutt INGENTING som het The Video i Download! mappene.. genialt Nokia!

Og så var det jo flott at den ikke greide å "lese" av The Wallpaper med webcamera,

kanskje fordi skjermen på N95 skinner så brutalt tilbake fra lyset i skjermen min..?

 

Uansett, det der var skuffende, var ikke engang mulig å fullføre dette, spesiellt når deres Download! som vanlig har problemer, det har jeg alltid hatt, og The Video ikke var å finne.

 

Morsomt, jo.. utrolig irriterende, å jada.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...