Vikingspeider Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Yay! Forsinket bursdagsgave onkelen min ringte og sa han hadde kjøpt meg ekstern harddisk som kom i posten... jeg tenkte ja, det er vel en 200 gig eller noe. De er jo ganske dyre... har 700 på maskinen fra før, men det er stappfullt, så trenger mer plass I dag kom pakken... Oisann! 1 TB? Det vakke værst!
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 Tb er bortkastet! Ikke for meg; "råvideo" tar masse plass!
MatsAndreassen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Hehe var et dårlig forsøk på en spøk =) gratulerer kan man si Hvilken type filmer er det du lager da?
Quote Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Absolutt ikkje bortkasta med TB. Herlig å sleppe all slettinga. Får ein solid film-samling etter kvart også! :] Grats!
Vikingspeider Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hehe var et dårlig forsøk på en spøk =) gratulerer kan man si Hvilken type filmer er det du lager da? http://www.youtube.com/view_play_list?p=F0B86E0FCD104D59 for det meste. Endret 2. juli 2008 av SondreOverby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå