Gå til innhold

Mass Effect Bioware blemme


Anbefalte innlegg

Har brukt 2 netter for å prøve å fikse saferun.exe problem, har blitt så iritert på dette at kl nå er 4:30 og jeg skal på jobb snart - jippi -

 

Første jeg registrerte var at det alleredet er ganske mye om dette problemer når jeg googlet, det er jo et dårlig tegn.Men det har virklig blitt ille.

 

Spillet fungerte første gang jeg innstalerte det men nå har det låst seg helt, har også fått en splitter ny copi av spillet men samme problem. Prøvdet så videre med safe mode, extract alle filene fra cden, har ikke daemon tools etc etc programmer, kjøre filen som admin bruker, samme problem samme feil - saferun.exe og saferun.dll- feiler.

 

Postet på forumet, tråden blir sperret jeg blir henvist til en svada løsning (det var å extracte alle rar filene far orginal dvden, jeg vet herlig løsning), tråden blir stengt tvært jeg prøve da og poste i på tech siden (dit jeg ble henvist) men moderatoren har pluttselig tatt port rettighetene mine til å svare på poster samt å lage nye. Mitt innlegg var ikke truendet eller full av banning som man da skulle tro, men la fremm problemet så godt jeg kunne.

 

Man skal ikke bli straffet for å kjøpe spill, dette virker mot sin hensikt og det til de grader også. Om noen har løsning på problemer så er jeg takknemlig for det, selv om jeg hovedsaklig slipper ut damp her )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Postet på forumet, tråden blir sperret jeg blir henvist til en svada løsning (det var å extracte alle rar filene far orginal dvden, jeg vet herlig løsning), tråden blir stengt tvært jeg prøve da og poste i på tech siden (dit jeg ble henvist) men moderatoren har pluttselig tatt port rettighetene mine til å svare på poster samt å lage nye. Mitt innlegg var ikke truendet eller full av banning som man da skulle tro, men la fremm problemet så godt jeg kunne.

 

Har du lest det jeg skrev...

Lenke til kommentar

Har de en "helpdesk"?

Som du kan ringe til eller noe? Jeg hadde aldri giddi å sendt mail til de forresten, mailen kommer jo aldri fram, eller de svarer aldri.

 

Sendte mail til Steam ang. ett spill som jeg hadde kjøpt fra dem som ikke funka på Steam accounten min på noen PC-er, det er ett halvt år siden jeg sendte den -.-

Lenke til kommentar

Løsning på problemet:

 

Last ned spillet, Vitality sin versjon, og hent ut cracken derfra som omgår SR7, og heller ikke krasjer spillet ved galaxy map-view.

 

Note: jeg har ikke gjort dette selv, men jeg vet at det har vært et problem utifra forum og diskusjoner for dette jeg har kikket på (i forhold til når jeg selv kjøpte spillet for noen dager siden).

 

Edit: Med mindre dette faktisk er korrupt data enten gjennom DVD eller DL (om jeg skjønner riktig etter noen korte googlesøk).

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...