Gå til innhold

Ny bærbar, Zepto Nox A15 bra valg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har fått min óg for noen dager siden. Zepto virker litt lite seriøse i min mening. virker som de vil ha maskinene ferdig så fort som mulig. når de presterer noe så latterlig som å bytte plass på "æ" og "ø" tasten, så vitner det om at de ikke følger heeelt med.

 

men joda - en helt ok maskin. liker den gummibelagte plasten svært godt. vekten er ok. støyen er lav. tullete med ladderinngang rett over der man vanligvis kobler i nettverk og mus, og litt dårlig løsning på den CD/DVD-romen. man må trykke knappen godt inn for å få den ut. knappen er liksom litt innover istedenfor utover.

 

ellers... meget bra webkamera... fantastisk BIOS... god maskinvare... jeg er godt fornøyd egentlig. verdt pengene? nja. det tror jeg da. vil nok anbefale denne videre. men obs obs, Zepto virker til tider lite seriøse. jeg er meget misfornøyd med kundebehandlingen. de lover gang på gang å sende, men så sender de ikke. og atpåtil må _jeg_ personlig kontakte _dem_ for å få vite hva som foregår. dersom de ikke kan sende maskinen må de vel kunne kontakte meg og si fra. latterlig oppførsel. og småfeil som bytt på "æ" og "ø" hjelper ikke på inntrykket mitt.

 

bra maskin, dårlig selskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...