Gå til innhold

GH3 med "håndkontroller"?


DeXeqtR

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Åh, Christ. En egen tråd dedikert til en tilsynelatende douchebag sin e-penis? Virkelig?

Uansett, å spille Guitar Hero med kontroll tar jo bort halve poenget (og trolig all moro, med mindre du synes det er gøy å hore seg til achievements), så jeg ser ikke helt hvorfor noen tar seg bryet med å bli god på dette.

 

Og, i serien ubegrunnede påstander kommer jeg med følgende - det er jeg som er Norges - nei, verdens beste - i Guitar Hero med trekkspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åh, Christ. En egen tråd dedikert til en tilsynelatende douchebag sin e-penis? Virkelig?

Uansett, å spille Guitar Hero med kontroll tar jo bort halve poenget (og trolig all moro, med mindre du synes det er gøy å hore seg til achievements), så jeg ser ikke helt hvorfor noen tar seg bryet med å bli god på dette.

 

Og, i serien ubegrunnede påstander kommer jeg med følgende - det er jeg som er Norges - nei, verdens beste - i Guitar Hero med trekkspill.

 

DET GÅR IKKE !

 

Men helt seriøst jeg mener jeg er Norges beste med håndkontroll :p og hvis noen tror de kan slå meg håndkontroll VS håndkontroll så er det bare å utfordre meg ;)

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

haha seriøst dumt og si, Bare fordi du mener at du er Norges beste trenger du faen ikke være det fordet, samma hva du tror og ikke tror :!:

 

edit, jada du er sikkert kjempe flink men du trenger ikke være Norges mester samma hvor fort du selv synes du trykker.

Endret av cola98
Lenke til kommentar
Er ikke som mange som bruker håndkontrollen i Norge og de som bruker den suger, og jeg vet jeg er ganske flink med håndkontrollen derfor vil jeg si kanskje jeg er Norges beste :p

Du har roa deg ned til kanskje Norges beste nå ja :p hehe vell vell tviler sterkt siden du nevner kun deg selv.

Lenke til kommentar
Åh, Christ. En egen tråd dedikert til en tilsynelatende douchebag sin e-penis? Virkelig?

Uansett, å spille Guitar Hero med kontroll tar jo bort halve poenget (og trolig all moro, med mindre du synes det er gøy å hore seg til achievements), så jeg ser ikke helt hvorfor noen tar seg bryet med å bli god på dette.

 

Og, i serien ubegrunnede påstander kommer jeg med følgende - det er jeg som er Norges - nei, verdens beste - i Guitar Hero med trekkspill.

 

DET GÅR IKKE !

 

Men helt seriøst jeg mener jeg er Norges beste med håndkontroll :p og hvis noen tror de kan slå meg håndkontroll VS håndkontroll så er det bare å utfordre meg ;)

 

 

Bare fordi at mammaen din sier at du er best i norge med håndkontroller trenger det ikke å bety at du faktisk er det.

Lenke til kommentar

Jeg er norgesmester i å ligge på denne senga her.. Ingen andre som har gjort det like mye som meg!! Er også norgesmester i å bestille pakker til denne adressen!!

 

vi spilte GH3 med håndkontroll, da vi fant ut at det var flere sanger og unlocke på co-op.. Men, det får holde.. :p

Lenke til kommentar
[quote name='GangsterPanda' post='11517607' date='04/07-2008 : 11:50'

 

Men helt seriøst jeg mener jeg er Norges beste med håndkontroll :p og hvis noen tror de kan slå meg håndkontroll VS håndkontroll så er det bare å utfordre meg ;)

 

 

Bare fordi at mammaen din sier at du er best i norge med håndkontroller trenger det ikke å bety at du faktisk er det.

 

Cissa: Moren min har ikke sagt det ;) Og hvis du vet om noen som du tror kan slå meg så skriver du GTen hans ;)

 

 

Jeg fikk DeX til å lage denne tråden fordi jeg vil se om det finnes noen folk som er gode med kontroll men alt jeg får er bare dritt fy faen for et forum med 4 åringer..

Hvis jeg vil spille med kontroll la meg få lov til det jeg synes det er gøy, jeg dritter i denne "rocke følelsen" jeg hopper ikke og slenger meg rundt på gulvet med en platisk gitar, jeg liker å sitte sitte stille og chille med kontontroll :)

 

Og dere som har noe i mot clanen-pN (puRe NooBs)skriver ikke det her på denne tråden det er så sykt off-topic. Skal dere slenge shit om clanen så sender dere oss en mld på xbox.. Ikke hat pN fordi vi har talent i COD4.. stakkars folk, finn på noe bedre en å slenge dritt på forum!

 

(Pebble jeg er nok norges beste til å ligge i senga og, sorry :( )

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Hell no! Jeg gruser deg! jeg vil si at 90% av den tiden jeg er hjemme, blir tilbragt i senga.. de resterende 10% er spising, og div. ting på badet.. Med 7 gode grunner.. 1.pc'n.. 2. tv'n.. 3.ps3'n.. 4. 360'n.. 5. Wii'n... 6. PS2'n.. 7. N64'n..

 

Så, umulig at jeg tror på at du slår meg.. I min seng skjer det for mye til at jeg kan slås.. Både når jeg er alene og når jeg har besøk her.. :p

Lenke til kommentar

Det er idiotisk å spille GH med kontroller, tenk hvis en vennegjeng på tre/3 skulle spilt rock band med kontroller, det mister feelinga som det er lagt for. GUITAR hero, ikke Controll hero, hvis du vil chille med GH så kan du jo "kjøpe" ned sangene heller.

Lenke til kommentar
Jeg fikk DeX til å lage denne tråden fordi jeg vil se om det finnes noen folk som er gode med kontroll men alt jeg får er bare dritt fy faen for et forum med 4 åringer..

 

Og dere som har noe i mot clanen-pN (puRe NooBs)skriver ikke det her på denne tråden det er så sykt off-topic. Skal dere slenge shit om clanen så sender dere oss en mld på xbox.. Ikke hat pN fordi vi har talent i COD4.. stakkars folk, finn på noe bedre en å slenge dritt på forum!

 

Ingen som hater dere fordi dere muligens har "talent" i COD4, det er måten dere oppfører dere på forumet som gjør at dere virker som noen oppblåste blærer fulle av dere selv.

 

Ser dere mange andre lage tråder ala "hvem er norges beste i COD4" og deretter ramse opp hele sitt eget lag, eller lage en "jeg er norges beste i GH med håndkontroller tråd" ??

 

Godt dere har troen på dere selv i hvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg fikk DeX til å lage denne tråden fordi jeg vil se om det finnes noen folk som er gode med kontroll men alt jeg får er bare dritt fy faen for et forum med 4 åringer..

 

Og dere som har noe i mot clanen-pN (puRe NooBs)skriver ikke det her på denne tråden det er så sykt off-topic. Skal dere slenge shit om clanen så sender dere oss en mld på xbox.. Ikke hat pN fordi vi har talent i COD4.. stakkars folk, finn på noe bedre en å slenge dritt på forum!

 

Ingen som hater dere fordi dere muligens har "talent" i COD4, det er måten dere oppfører dere på forumet som gjør at dere virker som noen oppblåste blærer fulle av dere selv.

 

Ser dere mange andre lage tråder ala "hvem er norges beste i COD4" og deretter ramse opp hele sitt eget lag, eller lage en "jeg er norges beste i GH med håndkontroller tråd" ??

 

Godt dere har troen på dere selv i hvertfall.

 

 

Du er fin. Hvorfor tror du Excellent laget den tråden? FOR Å FÅ LIV Å FUCKE OPP STEMNINGEN. Har du skjønt det nå? omfg lol loflmao im 1337. stfu

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...