MaX [NOR] Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Hei Jeg ønsker å gi DICE/EA mine ønsker/håp for Battlefield 3. Kanskje bryr de seg eller kanskje ikke, men det er ikke poenget. Problemet mitt er kort og greit: Hvor og evt. hvordan kan en legge inn ønsker til dette nye spillet. Jeg har ikke funnet noen side, forum eller e-mail adresse som kan brukes til dette. Derfor trenger jeg din hjelp. Hvordan kan jeg gi DICE/EA min input ? Takker på forhånd
Comprade Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Tror nok ikke de tar imot slike tips, noe som er forståelig pga av alle 13-åringene som ville spammet ned innboksen med noe a la "OMG FIX TEH SNIEP U SUK DICE!!!1!1". Det ville rett og slett krevd for mye ressurser å opprettholde noe sånt
AyeGee Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Har allerede sendt de en seriøs og velskrevet epost. Kan ta med et av mine ønsker: La de som kjører full grafikk ha fordel over de med dårlig grafikk. I BF2 er det mange som kjører low på mange settings for å fjerne gress og for å se lenger. Dette er veldig urettferdig for oss som liker å kjøre spillet slik det er ment å spilles.
MatsAndreassen Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Ha fordeler med bedre grafikk? Kanskje tidenes dårligste ide imo. Det skal ikke være fordeler for noen uansett hvilken grafikk man spiller på. Spilte selv battlefield 2 på low (pga dårlig pc) og så aldri det som en fordel.. så det heller som en ulempe siden det var ufattelig kjedelig å spille =P har det mye gøyere nå som jeg har det på max (ny og god pc) og merker egentlig ingen forandring innen gameplay.
AyeGee Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tingen er: Mange som har pcer som lett kjører BF2 med max settings på 100 fps, velger heller low på et par av settingsene for å fjerne diverse gress osv. Dette gjør at alle med high settings stiller svakere pga de er lettere å se på avstand eller hvis man har gjemt seg i gresset. Synes spillet skal spilles på så høy grafikk som mulig. Har man ikke bra nok pc til å dra spillet, så får man heller skaffe seg pc som klarer å dra det. Er dritt lei av å ligge i høyt gress og gjemme meg, så kommer det en n00b med alt på low. På hans skjerm er det ikke noe gress der jeg ligger. Så han ser meg lett som bare det og kan skyte meg ned. Endret 2. juli 2008 av AyeGee
Zappy Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 Tingen er: Mange som har pcer som lett kjører BF2 med max settings på 100 fps, velger heller low på et par av settingsene for å fjerne diverse gress osv. Dette gjør at alle med high settings stiller svakere pga de er lettere å se på avstand eller hvis man har gjemt seg i gresset. Synes spillet skal spilles på så høy grafikk som mulig. Har man ikke bra nok pc til å dra spillet, så får man heller skaffe seg pc som klarer å dra det. Er dritt lei av å ligge i høyt gress og gjemme meg, så kommer det en n00b med alt på low. På hans skjerm er det ikke noe gress der jeg ligger. Så han ser meg lett som bare det og kan skyte meg ned. Jeg er på en måte enig, men de bør heller lære seg å lage multiplayer spill enn å gi høye instillinger en fordel. Det blir bare for dumt. Se på CoD4, alt er kliss likt fra high til low, sett bortifra teksturene som skiller seg ut på forskellig måte og kan dermed være enklere å se f.eks. på low. Men det er så og si umulig å fikse. I Battlefield spillene er det skygge (spessielt i 2142 der skyggen er SVART og veldig i veien), gress og annet mikkmakk. Men alt er jo bedre enn ditt forslag. Sånn det er nå har hvertfall alle muligheten til å skru av grafikken.
MatsAndreassen Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Sant nokk ^^ Forstår ikke hva det er med å ha fordeler med ufattelig høy framerate =p Trenger jo bare 30 per øye xD
jeps79 Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er på en måte enig, men de bør heller lære seg å lage multiplayer spill enn å gi høye instillinger en fordel. Det blir bare for dumt. Se på CoD4, alt er kliss likt fra high til low, sett bortifra teksturene som skiller seg ut på forskellig måte og kan dermed være enklere å se f.eks. på low. Men det er så og si umulig å fikse. Helt enig, når problemet er at den ene typen innstillinger gir fordeler, så er jo ikke løsningen å bytte om slik at "den andre typen" innstillinger gir fordeler. tvertimot, å finne en løsning der ingen har fordeler pga innstillinger må jo være det mest fornuftige.
Zappy Skrevet 3. juli 2008 Skrevet 3. juli 2008 Sant nokk ^^ Forstår ikke hva det er med å ha fordeler med ufattelig høy framerate =p Trenger jo bare 30 per øye xD Fordi det er noe som heter framedrop. Om det hadde vært 100% konstant 30 fps så hadde det kanskje ikke vært så nøye. Stabilt på 60-100 pleier å være optimalt.
MaX [NOR] Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Tror nok ikke de tar imot slike tips, noe som er forståelig pga av alle 13-åringene som ville spammet ned innboksen med noe a la "OMG FIX TEH SNIEP U SUK DICE!!!1!1". Det ville rett og slett krevd for mye ressurser å opprettholde noe sånt Det må jo gå ann å sende inn ønsker, kanskje ikke direkte til DICE/EA men via et forum / en klan eller lingnende. Det er jo noen som må teste det de har laget og det er sikker noen som kommer med input.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå