Gå til innhold

[AoC]Gamecard, acc fortsatt frozen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har samme problem som Redalon har (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=974601) men så han ikke fikk noe svar på dette og måtte sende mail til Funcom.

Har nettopp kjøpt gamecard og lurer på hvordan jeg får aktivert det. Det jeg gjorde var å logge meg inn, gå inn på upgrade subscription og skrive inn koden slikt det kom opp at det var 60 dager playtime osv og alt funket fint. Men fordeom er acc min frozen og jeg kommer meg ingen vei, skal ha LAN ikveld så hadde vært flott å kunnet spille.

Mvh Sopranos

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betalte med visa har akkuart samme problemet account frozen når eg prøver å logge meg inn så står det Passwoed Authenticaction faillure: Please not that password are case sensetive. Må eg sende mail til funcom? Står pending når eg går på view subscription historie

Nå kom det approcved på status men kommer forsatt ikke inn

Skrevet
Betalte med visa har akkuart samme problemet account frozen når eg prøver å logge meg inn så står det Passwoed Authenticaction faillure: Please not that password are case sensetive. Må eg sende mail til funcom? Står pending når eg går på view subscription historie

Nå kom det approcved på status men kommer forsatt ikke inn

Det er fordi du skriver inn feil passord. Dobbelsjekk at caps-lock ikke er på. Som oftest er det ikke samme passord på register.ageofconan.com som i spillet. Dobbelsjekk alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...