Gå til innhold

Hvor har de diablo 2 på lager?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja. Får han problemer slik jeg har fått med blizzard store så kan han jo like godt bestille en annen plass. Med mindre han absolutt vil unngå cd´er. For meg tok det et døgn før jeg fikk verification mail og kunne laste ned spillet jeg hadde kjøpt. Har han en ikke altfor god nettlinje så vil det jo ta sin tid å laste ned også(blizzard downloader gir kanskje ikke superfart uansett?).

 

For min del har jeg fortsatt ikke fått tilgang til expansion pack til Diablo 2, 1 døgn etter å ha kjøpt den. Så skal ikke se bort ifra at det hadde tatt kortere tid om jeg hadde bestilt fra feks CDON.com, men vi får se. Virker som om de har endel problemer med blizzard store, i hvert fall i den europeiske delen av butikken.

Lenke til kommentar
Jeg har venta 3 dager på å få den email verification mailen, så det går ikke så kjapt. :dontgetit:

 

Prøvd igjen nå nylig? Jeg måtte vente et døgn før det funket. Prøvde igjen i går og da fikk jeg mailen med en gang. Er glad jeg ikke ble avhengig av å vente på EU support, som er elendig etter min mening. 2 døgn nå uten svar.

Lenke til kommentar

Jeg fikk den til slutt i går kveld, 3 dager etter registrering. Og nei, den kom ikke i spam-mappa, så det var bare noe hos Blizzard som var uvanlig treigt... Men nedlastinga gikk fort, da, når jeg først hadde skjønt hvordan den downloaderen funka. :blush: Var ikke noe problem å få max'a kapasiteten på linja mi (og jeg har 10 mbit). Så hvis de bare klarer å få fiksa problemene med epost-verifisering, så har jeg ingen problemer med å anbefale Blizzard Store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...