vargaz Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kjøpte mine på elkjøp.. men klarer ikke å finne dem nå som jeg plutselig fikk lyst til å spille. Lenke til kommentar
Isvarmt Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er altså en nettbutikk jeg har tenkt a bestille fra da.Så det er der de ikke har noe på lager, hvorfor i alle dager finnes bare LOD???? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Kan du ikke låne fra foreldrene dine? Slipper du å betale med oppkrav. I tillegg hvis du kjøper fra Blizzard-store får du det med en gang. Ser ikke helt problemet. edit Endret 1. juli 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tja. Får han problemer slik jeg har fått med blizzard store så kan han jo like godt bestille en annen plass. Med mindre han absolutt vil unngå cd´er. For meg tok det et døgn før jeg fikk verification mail og kunne laste ned spillet jeg hadde kjøpt. Har han en ikke altfor god nettlinje så vil det jo ta sin tid å laste ned også(blizzard downloader gir kanskje ikke superfart uansett?). For min del har jeg fortsatt ikke fått tilgang til expansion pack til Diablo 2, 1 døgn etter å ha kjøpt den. Så skal ikke se bort ifra at det hadde tatt kortere tid om jeg hadde bestilt fra feks CDON.com, men vi får se. Virker som om de har endel problemer med blizzard store, i hvert fall i den europeiske delen av butikken. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg har venta 3 dager på å få den email verification mailen, så det går ikke så kjapt. Endret 1. juli 2008 av Tjohei Lenke til kommentar
Fjatalis Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg bestilte D2 med exp på cdon mandags morra og fikk det i posten for 5 minutter siden Riktig nok blir dette mitt tredje eksemplar av spiller. (Husker ikke noe av infoen til min forige acc så har lagd en ny) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har venta 3 dager på å få den email verification mailen, så det går ikke så kjapt. Jeg fikk min etter få sekunder, så er da veldig rart at du ikke har fått enda. Sjekket spam mappen? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har venta 3 dager på å få den email verification mailen, så det går ikke så kjapt. Prøvd igjen nå nylig? Jeg måtte vente et døgn før det funket. Prøvde igjen i går og da fikk jeg mailen med en gang. Er glad jeg ikke ble avhengig av å vente på EU support, som er elendig etter min mening. 2 døgn nå uten svar. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg fikk den til slutt i går kveld, 3 dager etter registrering. Og nei, den kom ikke i spam-mappa, så det var bare noe hos Blizzard som var uvanlig treigt... Men nedlastinga gikk fort, da, når jeg først hadde skjønt hvordan den downloaderen funka. Var ikke noe problem å få max'a kapasiteten på linja mi (og jeg har 10 mbit). Så hvis de bare klarer å få fiksa problemene med epost-verifisering, så har jeg ingen problemer med å anbefale Blizzard Store. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Blizzard vil ikke la meg kjøpe Diablo digitalt på US store. Hvordan gjorde dere det egentlig? Må man opprette en konto med en amerikansk adresse? Får bare failed når jeg skal betale. Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Dere skulle ikke prOve Direct2drive da? liker den siden... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Har dere hørt om Kelkoo? http://absoluttspill.no/component/option,c.../category_id,21 Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Vi har det på Elkjøp lørenskog:) 12 stykk på lager "as we speak" Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Det sto flere bokser av det på spillbutikken på Buskerud Storsenter i Krokstadelva da jeg var innom denne uka. Endret 12. juli 2008 av Aran Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 12. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2008 for tiden selges D2 som bare rakkern! men bare snakk med nærmeste butikk om når de får inn neste forsyning. det gjorde jeg og den lokale spaceworld butikken (Asker) fikk 25 nye forige fredag. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Voldsomt så Diablo 2 går for tiden ja Mange som varmer opp til Diablo 3 ;D Btw var innom Lefdal på Forus i sist uke , der hadde de Diablo 2 inne Tror det var 50 kr jeg så men kom i tvil når det står 99 på hjemmesiden :/ Endret 13. juli 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har det på lager hjemme i stuen min :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå