Gå til innhold

Splinter Cell; Obersttrøbbel i den kinesiske ambassaden.


Anbefalte innlegg

Er der hvor målet er å ødelegge lastebilene med atomvåpen. Har kommet meg igjennom den døra der du må bruke termobriller for å se varmesignaturen på tastene... Har uskadeliggjort 4 karer inne i foajeen, og klatret over til den andre siden av inngangspartiet på et rør for å unngå kanontårnet som står på toppen av trappa. (Har seff skutt ut lyset, slik at jeg beveger meg i mørket).

 

Så til problemet: Må grabbe han obersten, som kommer inn sammen med en vakt, når jeg er på veg over for å tvinge han til å åpne døra med retinal scannner, MEN jeg er ikke kar om å klare å lande bak obersten uten at han oppdager meg og skyter meg i fillebiter... Har prøvd maaaange ganger, men får det ikke til... Fornbanna irriterende, særlig siden jeg må gjøre hundre ting før jeg kommer så langt... Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så til problemet: Må grabbe han obersten, som kommer inn sammen med en vakt, når jeg er på veg over for å tvinge han til å åpne døra med retinal scannner, MEN jeg er ikke kar om å klare å lande bak obersten uten at han oppdager meg og skyter meg i fillebiter... Har prøvd maaaange ganger, men får det ikke til... Fornbanna irriterende, særlig siden jeg må gjøre hundre ting før jeg kommer så langt... Er det noen som kan hjelpe meg?

 

Denne er litt vanskelig, men jeg fikk det til på følgende måte:

Dra deg over, med bena oppe på røret, manøvrer deg i posisjon bak obersten (hit har du sikkert kommet). Slipp ned bena, slik at du henger vanlig i røret, og så slipper du deg ned. Ganske riktig vil obersten nå snu seg, men hvis du croucher (med en gang du lander) og gir ham en grei uppercut vil du ikke slå ham ut, men sette ham litt ut av spill (han blir stående tydelig rystet). Da smetter du bak ham og "grabber" ham.

 

Er ikke alltid jeg får til å "ryste" ham med et slag, og da blir han jo fullstendig slått ned med det første(noe som ikke er bra), men det ser ut til å virke best når du croucher idet du slår.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...