Tore Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei Jeg reinstallerte Call of Duty 4 fra en Steam Backup jeg har, men spillet vil ikke starte, og sier jeg mangler en fil. Om noen kan være så vennlig å sende denne filen.? C:\Programfiler\Steam\steamapps\common\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx.ff Prøvde å opprette en tom fil med dette navnet, men den gotar ikke det... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ----- Client Initialization Complete -----Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 3.0 Vertex shader version is 3.0 Shader model 2.0 code path is available. Shader model 3.0 code path is available. Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware. Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz Game window successfully created. Using 2x anti-aliasing Creating Direct3D device... Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0 Loading fastfile code_post_gfx Loading fastfile ui Loading fastfile common Fastfile for zone 'code_post_gfx' is empty. Please.? (Edit.. Har funnet andre tråder om dette, å jeg har byttet språk til engelsk...) Men jeg har ikke funnet noen sted at noen har prøvd å bare kopiere fila fra en eksisterende installasjon... Derfor spør jeg, for å teste om det fungerer... Endret 28. juni 2008 av Scorpioen84
Jann - Ove Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Er det i steam kan du jo kjøre en integrity check.
Tore Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Har gjort det, 100% ingen feil... Så den sjekken er ikke verd koden den er skrevet i...
Tore Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Med min utrolige linjekapasitet er det ganske kjedelig å laste ned så mange Gb på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå