sotzyy Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Hei. Jeg kjøpte en ny pc forleden å installerte world of warcraft på den, det fungerte helt fint i starten, men så begynnte det å komme wow errors hele tiden når jeg starta wow. Så jeg prøvde å trykke på "repair" i wow mappa å det kom fram at filene var veldig skadet, det så jeg selv også ut ifra at det var flere WTF og Interface filer enn det skulle. (F.eks Wtf.042459345 osv) Så jeg installerte wow på nytt å nå så filene greie ut. Men her kommer det virkelige spørsmålet Når jeg prøve å logge inn på wow får å få lastet ned patchene kommer det " Unable to connect " hele tiden. Internettet er helt greit, får til å spille spill online osv. Har googlet å søkt mye om dette, funnet mye om at man må ha forskjellige porter åpne (forwarde de) for å klare å spille forskjellige spill. Så jeg lurer på om det kan ha noe med det å gjøre ? Å om noen vet hvilke porter som trengs for World Of Warcraft ? Har Topcom Explorer 871BT. Takker for all seriøse svar Endret 28. juni 2008 av akzoN
Betongmannen Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 Tok meg 10 sekunder å finne på google: http://portforward.com/cportsnotes/battlenet/wow.htm Hvis det fortsatt ikke funker så finner du jo patchene som standalone på nettet. Min personlige favoritt er fz.se.
Bjonski Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 (endret) Kunne jo bare slettet wtf og interface mappene da, om problemet lå i de to mappene. Endret 30. juni 2008 av Bjohansen
Gaboxx Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Etter at WoW nylig er oppdatert så gjelder ikke de samme reglene med brannmuren, så du får enten automatisk forespørsel om og oppdatere brannmur regelen når det gjelder WoW. Hvis ikke så må du gjøre det manuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå