Gå til innhold

Ny spiller: Liten, overføring ved klikk og dra og bra batterilevetid


Anbefalte innlegg

Finnes det en mp3spiller for meg?

 

Søker en liten mp3spiller med sirkus sarkas 20 gb og mange, mange timer batterilevetid. Ønsker heller i apple-produkter, grunnet tungvindt overføringsprogram. Det optimale ville vært at mp3spilleren dukket opp som en ekstern harddisk og man bare kunne dra mp3filene over (wma og andre mer spesielle filformater brukes ikke).

 

Video trenger jeg ikke på mp3spilleren, skal høre på musikk, derfor er også lydkvalitet et viktig punkt (ikke slakt meg fordi jeg holder meg til mp3 fremfor andre, noe bedre filformater).

 

Alle tips taes imot med stor glede.

 

Har titta litt på 16 gb Zen, også med mulighet til 8 gb sd-kort, så gjerne erfaringer om denne og andre mp3spillere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Cowon iAudio 7 er som spesiallaget for kravene dine. 16GB, drag and drop, veldig liten, 60 timer batteri. Zen bør du hodle deg unna - dårlig batteri, dårlig lyd, dårlig minnekorthåndtering. Alternativer er Sony A819 eller cowon iaudio d2. Begge disse er dog videospilelre og en del større enn i7

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Denne virker også interessant for meg, min gamle iAudio X5L begynner etterhvert å bli litt tung å drasse på, men du verden som batteriet fortsatt holder stand etter 3 år! Men etter hva jeg forstår er dette en spiller ikke akkurat er ny lenger, (foruten om modellen med større lagring?) Det er ingen lignende spillere av nyere dato, eller som vil bli lansert i nærmeste framtid (tenker da på nøkkel-aspektene: god batterilevetid, rel. liten, god fil-støtte, god lydkvalitet og klikk&dra-overføring)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Denne virker også interessant for meg, min gamle iAudio X5L begynner etterhvert å bli litt tung å drasse på, men du verden som batteriet fortsatt holder stand etter 3 år! Men etter hva jeg forstår er dette en spiller ikke akkurat er ny lenger, (foruten om modellen med større lagring?) Det er ingen lignende spillere av nyere dato, eller som vil bli lansert i nærmeste framtid (tenker da på nøkkel-aspektene: god batterilevetid, rel. liten, god fil-støtte, god lydkvalitet og klikk&dra-overføring)?

 

X5 er tatt av markedet, alle verjsonene av den er gamle. Harddiskspillere er rett og slett ut, creative har gått offisietlt ut og sagt de heretter skal ha kun flashminne og andre produsenter ser ut til å gjøre det uten å offisietl has agt noe. i7 er et godt valg du neppe blir skuffet over

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...