Gå til innhold

1nsane - hvordan installere map mods?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får vist vite hvordan man skriver inn juksekoder under "IDF Lists" på DENNE siden, men jeg forstår det ikke... noen som kan forklare meg det enkelt, så er jeg veldig takknemmelig. :D

 

Er ikke sikker med er lenge siden jeg spilte Insane ,men tror du må gå til hovedmenyen der du trykker koden og så enter. eller først enter så koden så enter.Prøv

 

Maps

 

UK Version in the main menu type in lowercase ( ineedmoremaps ) then press return.

 

US Version in the main menu type in lowercase ( worldtraveller ) then press return.

 

Vehicles

 

UK Version in the main menu type in lowercase ( ineedmorecars ) then press return.

 

US Version in the main menu type in lowercase ( fillmygarage ) then press return.

Endret av King of Hyboria
Lenke til kommentar

Vel, ofte er det mulig å type' inn cheats etc i forskjellige singelplayer spill ved å trykke |, for å åpne en liknende "console".

 

Ellers så sto jo dette på den siden du linka(Var vel maps du hadde problemer med..?):

 

Where To Install Downloaded Maps

 

 

 

Unzip the Download file

 

you then put the blabla.idf into your C:\codemasters\insane\data\maps

 

 

 

If you installed insane in a different location

 

Then just change the path

 

Example

 

 

 

D:\insane\data\maps or D:\insane\data\vehicles

Lenke til kommentar

En stund siden jeg drev på med 1nsane, men jeg husker at kodene måtte skrives nokså fort for å funke. Det holdt ikke å skrive to bokstaver, for så å skrive de neste ett sekund etter.

 

Bare fortsett å skriv "ineedmoremaps" i den første menyen som møter deg når du starter spillet, husk å se om du fikk aktivert koden ved å se på map-menyen, og om alle menyene er der etter hver gang du forsøker. Ellers kan du ende opp med å deaktivere koden hvis du tror det ikke funket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...