Gå til innhold

Kommer ikke inn på wow-europe

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg ikke klart å komme inn på wow-europe.com. Jeg har prøvd med både IE og firefox 2/3 men hver gang får jeg "Siden bruker for lang tid på å svare."

Jeg får og same melding dersom jeg prøver og gå direkte til en spesifik side fra underlagt wow-euroe....

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har snakket med en god del folk som sier at alt virker som det skal der, så da må de vel være et nettleser/internettoppkopling probelem fra vår side da :(

Gjest Harley Quinn
Skrevet (endret)

Nei nei nei. Det kan de ikke gjøre. I såfall så burde de gjort det natt til lørdag.. Pokker, jeg drar om en time og jeg må sjekke om det har kommet noe ny info om Worldwide invitational før jeg stikker ned dit. :realmad:

Og hvis de først har den nede for å oppdatere wow siden, hvorfor kan de ikke i det minste la forumet stå oppe.

Endret av AnnChristin
Skrevet

jeg hadde samme problem, men jeg fant ut at jeg hadde proxy på! PRøvo g slett cachen og informasjons kapselene dine! :) CTRL+SHIFT+DEL og slett cacher på verktøy

Skrevet
jeg hadde samme problem, men jeg fant ut at jeg hadde proxy på! PRøvo g slett cachen og informasjons kapselene dine! :) CTRL+SHIFT+DEL og slett cacher på verktøy

Jeg tror absolutt det kan fungere.

Selv benytter jeg Firefox til vanlig, men så prøvde jeg å gå inn på WoW siden via. IE, og det fungerte utmerket.

Skrevet

ja det er det som er problemet, firefox lagrer ditt og datt som stanser slikt.

1. CTRL+SHIFT+DEL

2. huk av informasjons kaspler, alt utenom lagrede passord, trykk OK.

3. Gå på Verktøy-instillinger-private data-slett nå.

4. Trykk OK, så prøv og gå inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...