ATWindsor Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Moral og preken-politiet slår til igjen? Jeg sier jo min mening om saken, og det er at det ikke er noen særlig sak å diskutere. Hva Cliffy mener er jo ingen fasit. Det ligner jo ikke på noen fasit engang, det er jo bare noe han mener. Haha, du klager over at det er meningsløst å diskutere det, jeg indikerer at det er enda mer meningsløst å oppsøke tråder som handler om noe man ikke liker å diskutere, og deretter klage sin nød, men når jeg gjør det er det en moralpreken? Det er jo fristende å spørre seg hva som gjorde ditt innlegg til en mindre preken . La nå folk diskutere det de vil innefor retningslinjene sier nå jeg, så kan man heller holde seg unna tråder som ikke vekker ens interesse. AtW
Metapod Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Han har skrytet av spillet, men han syntes alle cutscenene er passiv underholdning. Han hater det ikke, men liker det ikke på en svak måte.
firberblad Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 for min del kan Cliffy B mene at månen er en rosa, skitten ost så lenge han sørger for at Gears of war 2 blir helt konge.
storkers Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 ejo mere en "video" enn et spill hittil(er et stykke ute i act 2) kjeder mæ mye hittil,lite spilling-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå