Dj Frost Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Heisann! Har store problemer med å få installert battlefield 2 på windows vista ultimate x64. Har prøvd å instalere vista på nytt nå uten resultater. Har også prøvd å kjøre installasjonsfilen med xp kompabilitet og administrator. Uansett hva jeg gjør får jeg bare feilmeldingen dere kan se i vedlagt bilde. Forslag til løsninger utenom å installere xp?
War Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hm det gikk her, la inn idag som admin. Du har også nok plass på harddisken? 4-5g ledig. Prøv å tørk av cden, ser ut som lesingen bril avbrutt. Du har oppdatert vista før du legger inn? Drivere win update Microsoft .NET 1.1 osv. Servicepakka.
Dj Frost Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 (endret) Har ikke sett noe til en servicepack til vista, men har vertfall oppdatert alt jeg fant på windows updtate. Nok plass har jeg også. ca. 250gb ledig. Skal prøve å tørke av cden i dag og se om det kan hjelpe. Edit: Når jeg tenker meg om prøvde jeg jo med å flytte hele cdens innhold inn på pcen og innstalere derfra. Gikk fint å flytte filene over, men fikk samme feilmelding når jeg skulle installere. Har også prøvd med annen cd. Endret 26. juni 2008 av Dj Frost
War Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jepp tok på et saftglass og på cden etterpå , da kom samme melding. Vasker cden i zalo og vann da fungerte det, derfor jeg sa vasking kan hjelpe dersom møkk er feilen.
Crysis Fan Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 hvorfor i all verden helte du saft på cden? eller var du uheldig?
Kaizerlol Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 BF2 funker ikke i vista 64-bit. Det er bare å gi opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå