Gå til innhold

"All Time Classic Creationist Pwnage"


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse falt i smak

P.P.P.S. You may be unable to understand, or unwilling to accept, that evolution occurs. And yet, life evolves! [ http://en.wikipedia.org/wiki/E_pur_si_muove] From the content on your website, it is clear that you, like many others, view God as the Creator of the Universe. I respect that view. I find it baffling, however, that someone can worship God as the all-mighty Creator while, at the same time, denying even the possibility (not to mention the overwhelming evidence) that God’s Creation involved evolution. It is as though a person thinks that God must have the same limitations when it comes to creation as a person who is unable to understand, or even attempt to understand, the world in which we live. Isn’t that view insulting to God?

 

P.P.P.P.S. I noticed that you say that one of your favorite articles on your website is the one on “Deceit.” That article begins as follows: “Deceit is the deliberate distortion or denial of the truth with an intent to trick or fool another. Christianity and Judaism teach that deceit is wrong. For example, the Old Testament says, ‘Thou shalt not bear false witness against thy neighbor.’” You really should think more carefully about what that commandment means before you go around bearing false witness against others.

 

Føler religiøse (i dette tilfellet kristne) kreasjonister seg direkte truet av natur vitenskapen ?

Vitenskapen er avhengig av at andre kritiserer og dobbeltsjekker det arbeidet som har blitt gjordt, dette bidrar til å styrke hypotesene og evt teoriene som kan komme av disse hypotesene, når ting viser seg å være korrekt.

Ut i fra det jeg kunne lese av den korrespondansen, så ser det ut til at det eneste(?) våpnet kreasjonistene har er å så tvil. Men dette slår egentlig tilbake på dem selv, da deres inkompetansje og/eller dårlig forståelse av hvordan vitenskapen jobber og fungerer, skinner meget kraftig igjennom. Eller mulig de er kompetente og forstår, men da blir man nødt til å stille spørsmål ved deres intensjoner. Men det er kanskje ikke helt nødvendig da deres mål er å få bibelen som den eneste sannhet for hvordan alt ble til og er.

 

Edit: Måtte ta en liten tur innom http://www.conservapedia.com/ , var en del morsom lesning der. Må si jeg likte logoen deres. "Conservapeida - The Thrustworthy Encyclopedia".

 

Denne var litt festlig om ateister

Atheists are making a concerted effort to win the youth of America and the world. Hundreds of websites and blogs on the Internet seek to convince and convert adolescents, endeavoring to remove any residue of theism from their minds and hearts by packaging atheism as the choice of a new generation. While you think your kids are innocently surfing the Web, secular progressives are intentionally preying on their innocence and naivete.

 

What's preposterous is that atheists are now advertising and soliciting on websites particularly created for teens. The London Telegraph noted that, "Groups including Atheists for Human Rights and Atheist Alliance International – 'Call 1-866-HERETIC' - are setting up summer camps and an Internet recruiting campaign."

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

De gidder ikke engang å lese før de kritiserer! Jøss, for en gjeng. Og så lurer de på hvorfor unge mennesker flykter fra den tullete overtroen som de har satt seg selv til å forsvare? Helt utrolig at de i det hele tatt gidder å angripe noe kun fordi det er vitenskap? Eller er de klar over det som vi andre ikke religiøse har visst lenge, at til mer vitenskapen avdekker til mindre steder er det for de overtroiske å gjemme seg? Er det derfor de juger, bakvasker og vill leder så mye?

 

Lurer på hvordan sånne kristne ser på sine egne muligheter til å komme til himmels jeg? Som juger så det renner av dem! Tror de at bare de lyver i herrens tjeneste er alt OK tro? Det er også en ting som forundrer meg med sånne som denne kristne fyren her, de preker seg varme på hvordan vi, som ikke tror, kommer til å havne i helvette når vi dør, men de har faan ikke tid til å vente til vi kommer dit, men må liksom "hjelpe" oss litt på reisen med slikt oppgulp som er presentert her...

 

Bevares for en gjeng! Gudskjelov at jeg ikke er kristen eller overtroisk på andre måter sier jeg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...