Gå til innhold

For oss som skal begynne på NITH


gather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner på NITH i år og skal kjøpe ny bærbar PC. Lurer på om NITH har forhandlet fram noen rabatter på PCer osv til studentene? Eller er det ikke noe å vente på?

 

Er nok lite av denslags, diverre. Trur nok det største problemet med rabattar på bærbare PCar er at dei som sel PCane stort sett ikkje tjener noko særlig på dei i utgangspunktet, og har difor ikkje noko å lage tilbud ut ifrå. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt sent innlegg, men bedre sent enn aldri! :p Jeg skal også begynne på NITH, valgte spillprogrammering. Har kjøpt en HP Pavilion fra netshop, virker som ein grei bærbar. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107712

 

Jeg bor på Anker Studentbolig, en leilighet på 35 kvadrat med egen kjøkkenkrok, eget bad så klart, 2 sovesofaer og noen bord/skrivepult. Egentlig ganske grei bolig, kjøpt skikkelig god seng på ikea (rammemadrass), bra tv-bord til min 46" samsung a559, mikrobølgeovn, og venter på hybelsteikeovn til pizza (da det bare var en gimp kokeplate der fra før).

 

Leiligheten koster 5800 i måneden for internett, kabel tv med 18 kanaler (som jeg ikke bruker allverdens) og strøm.

 

Da gjenstår det bare å finne raskeste veien til skolen ^^

Lenke til kommentar

hehe... mye skumle typer her på kveldstid, men langt fra så ille som jeg ble fortalt.

 

Joda ting begynner å komme i orden nå. Hvis jeg bare får dockingstasjonen min nå (mpx brukte 3 dager på å pakke den så nå har jeg bestilt hos komplett) så er alt klart.. da mangler man bare bøker :p

Lenke til kommentar

Syns da ikke tre dager er så ille jeg da. Men så bor jeg på et sted hvor det kan å opptil ei uke før jeg får den etter at de har sendt tingen.

 

Bøker selger vel sikkert de som går 2.kl. billig regner jeg med? Tror ikke bøkene blir noe problem. Gleder meg til å komme i gang med fagene jeg nå, spesielt Java.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...