Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp..en syk router


Anbefalte innlegg

hei alle..har et nettverksproblem som holder å drive meg fra snas å samling..har en stasjonærpc koblet til en Jensen Air:Link 7954 router,men problemet er at jeg minster nett på pc'en etter 2-5 min..men...msn fungrer,ping fungrer,torrent nedlastinger fungerer..men får ikke kommet enn på en eneste webside...har to laptoper koblet trådløst til routern og di fungerer som bare det,har prøvd å fjerna torrentprogrammet og slått det av,har oppdater driverne til nettverkskortet og lt sånn...samme problemet,kommer heller ikke inn inn på rutern fra den stasjonære pc'en...har prøvd reset og hatt ute strømmen...noen som har vært borti dette og evt har noen fix????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk hvilket program som styrer trådløskortet, windows innebygde eller ett som fulgte med trådløskortet. Begge kan ikke kjøre samtidig, gå inn på services.msc og sjekk der om du lurer på hvilke tjenester som kjører samtidig.

 

Beklager kortversjonen, men det er kveld nå. Legger ved en link, regner med vedkommede som har den siden synes det er greit:-)Sjekk denne hvis du lurer på detaljer http://la7dfa.com/hw-no.html den forklarer mye.

Lenke til kommentar

Har vista på den stasjonærpc'en,men den er tilkoblet med kabel til routern...men jeg sletta utorrent og gikk gjennom registrert,så la jeg inn vuze isteden og nå ser det ut som alt fungrer fint..så da var det vel en bug i utorrent som laga krøll en plass...lurer på om dette kan gjelde lignede probler jeg hadde med min dlink dir-635 router...den datt og ut etter en kort tid og fikk ikke kontakt med den fra den stasjonære,men dær datt trådløs delen ut og....får vel bare prøve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...