Gå til innhold

Ny bærbar - 5K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, speccen på den pcen der er jo utdatert deluxe....iallefall på den som er testet. Så se kun på byggekvalitet og slikt på den testen for å få et inntrykk av selve pcen.

 

Til 5000,- får du nå pcer med dedikert 3dkort, 2 gig minne, dobbelkjerneprosessor og alt mulig. Og større disk enn de 3 der.

 

Kan få en fujitsu siemens til lavere pris med bedre spec enn alle de 3 pcene, men det kommer jo helt ann på hva man vektlegger..

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Tja, speccen på den pcen der er jo utdatert deluxe....iallefall på den som er testet. Så se kun på byggekvalitet og slikt på den testen for å få et inntrykk av selve pcen.

 

Til 5000,- får du nå pcer med dedikert 3dkort, 2 gig minne, dobbelkjerneprosessor og alt mulig. Og større disk enn de 3 der.

 

Kan få en fujitsu siemens til lavere pris med bedre spec enn alle de 3 pcene, men det kommer jo helt ann på hva man vektlegger..

Har du link?

Lenke til kommentar
Fujitsu-Siemens AMILO Pa 2548-14PNetOnNet

 

Skriver om den i egen tråd. På papriet ser jeg ikke noen som slår sesifikasjonene hos denne. Merk at den ikke har bluetooth, firewire og kun 802,11 b,g! Ellers er den best. Er bare litt usikker på NetOnNet som butikk.

 

Link Komplett

Mener ikke å drive reklame i utstrakt grad her nå, men du får den til 4495,- på lefdal.

 

(Jeg jobber i elkjøp, ta kontakt om du mener jeg driver med regelbryteri, og jeg skal fjerne det her)

Lenke til kommentar
Vil forskjellen på prosessorene være merkbar til vanlig bruk?

250 GB holder i lange baner for meg, så det er ikke noe problem.

 

Kanskje ikke. Kommmer ann paa hva du mener med vanlig bruk. Uansett saa er det bedre valuta for prisen pluss at lefdal & Elkjop ikke er kjent for god service & support

 

Du faar en maskin som holder lengre.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...