Makaakaaa Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Satt akkurat sammen en ny PC for en venn, og begynte deretter installasjon av XP, altså ved å boote fra CD-romen. Den begynner å installere, men så, helt plutselig, kommer bluescreen. Den kommer ca. 3 minutter ut i prossessen. Hvordan går jeg frem for å løse dette? Har bygd 2 PC-er tidligere, og hatt en del problemer da også, men nå har jeg liksom prøvd alt som kommer i tankene. Tatt inn og ut deler, tatt ut alle kabler som ikke er "viktige" osv osv... Trenger hjelp!
War Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hva er hardwaren, legg inn OS med 1stk ram brikke , 1 harddisk og ingen pci kort.
Makaakaaa Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 Hardware: HARDWARE Her er feilmeldingen: pci.sys - Address F748E0BF base at F7487000, Datestamp 3b7d855c Jeg kan ikke ta ut skjermkortet, da den ikke har integrert skjermkort i hovedkortet... Har prøvd med 1 RAM-brikke, og har kun en HD.
War Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Har du oppdatert bios? Så hovedkortet tar 45nm cpu. Endret 24. juni 2008 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå