Gå til innhold

Innovatek HD-O-Matic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La merke til det med temperaturforskjellene på IV og V. Jeg vet ikke hvordan barracuda IV ser ut, men på min V så er den delen av disken du fester disken med, ikke i direkte kontakt med resten av disken (gummibelagt for å dempe støy). Vil ikke dette dermed påvirke en kjøleløsning som kun kjøler på sidene i negativ grad? Dermed gjør jo ikke plansliping fra eller til alt for mye.

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Hvor er det gummi sier du?

Lenke til kommentar
sveinsel har mottatt en advarsel for spamming av forumet, og vil bli utestengt dersom det gjentar seg. Dette gjelder for alle andre som "har det moro" på forumet og spammer i vei. Husk på retningslinjene!

Hr. Daglig leder / student !!!

Dette tar jeg meget alvorlig, siden retningslinjene ender opp med søksmål og utestengelse fra nettet. Daglig leder MÅ kjenne retningslinjene sine selv, villfarne debatanter får man heller holde unnskyldt. Jeg vet ikke hvorfor dette utspillet kommer, men"synser" at siden inlegget ditt rett før var ganske "normalt", så var det BEVISET (skulle tro ar jeg stod i en standrett) på at det er uhedig å dekke til hardiskene som får begeret til å flyte over.

Jeg har IKKE siktet til dine "synsinger" - selv om jeg finner ubegrunnede innspill, basert på synsing og framlagt som fakta meget irriterende, er det ingen grunn til reaksjon fra moderatorer. Med mindre det er totalt svada.

Hvis det derimot er at jeg svarer på mine egne innlegg som er motivet, så er det tillatt så lenge man tilfører saken noe. Og det er BEVIST (siden allt skal bevises her).

Du "svarte" på dine egne innlegg på en måte som er karakteristisk for spam. Det hullet (det er ikke flere enn ett hull) som ikke skal dekkes på harddisker, befinner seg på _undersiden_ av en harddisk. Ikke på sidene, hvor vannblokkene befinner seg. Derfor er innleggene dine kun svada, og tilfører diskusjonen nettopp det - svada.

At "testen" som dette oppstyret bunner seg i -- ikke har noe med overklokkng å gjøre kan jeg også "BEVISE" : Det er ikke tatt en eneste fattigslig YTELSETEST hverken før eller etter monteting av angjeldende utstyr (kun desse tvilsomme tempraturmålingene og lytteprøvene).

Hvis du syns at jeg skravler for mye i FORUMET så vi jeg påpeke at jeg har 0.06 innlegg pr. dag, mens vi andre har måttet komme oss forbi dine 4,4 i over et år nå (så er det også BEVIST hvem som spammer) (så, det er ikke ofte jeg reagerer).

I denne testen var det ikke nødvendig med ytelsestester. Det kunne selvfølgelig vært interessant, sett ut fra et akademisk synspunkt. Men det ville ikke fortalt mer om resultatet. Harddiskene blir ikke _varmere_ under load med vannkjøling, det regner jeg som et empirisk bevis. Harddisker lar seg ikke overklokke (dessverre), men Overklokking.no har lang erfaring med vannkjøling - og er derfor den mest naturlige siten å publisere tester av vannkjølingsutstyr. Vi driver ikke bare med overklokking av grafikk-kort og CPU. Vårt virksomhetsområde er MYE større enn som så, noe du ville sett om du studerte siden vår bedre. Det later nemlig til at du ikke er så kjent med oss som du vil ha det til.

Jeg tar advarselene dine som ren MOBBING som du også har bedrevet i flere av dine 1867 inlegg. Jeg gidder ikke å kopiere over fra utsagnene dine for å BEVISE det også. Du bør se på dem selv!

Man vet at andre steder så er tonen ("har det moro") til daglig leder utslagsgivende for alle de andre.

Jeg velger å se bort fra dette. Jeg har ikke mobbet deg, jeg har gitt deg en advarsel basert på saklige årsaker begrunnet i retningslinjene. Nærmere bestemt punkt 7, som omhandler spamming. I retningslinjene står det "tråder", men du skjønner nok såpass at det dermed ikke er tillatt å spamme i vei i en allerede opprettet tråd. Hvis jeg må forklare dette nærmere, blir jeg fortvilet...

Så vil jeg ha en uskyldning for mobbingen med CapsLock nede.!!!

Ingen flere etterslenger, og vel møtt (noe roligere) i andre strenger.

 

Denne gangen klistrer jeg ikke opp et eneste gult fjes --for sikkerhets skyld--.

 

Unnskyldning vil ikke bli gitt da det ikke er grunnlag for det. I stedet vil jeg benytte anledningen til å gjøre deg klart oppmerksom på at advarselen i høyeste grad gjelder, og flere brudd på retningslinjene fra din side vil bli møtt med permanent utestengning.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
La merke til det med temperaturforskjellene på IV og V. Jeg vet ikke hvordan barracuda IV ser ut, men på min V så er den delen av disken du fester disken med, ikke i direkte kontakt med resten av disken (gummibelagt for å dempe støy). Vil ikke dette dermed påvirke en kjøleløsning som kun kjøler på sidene i negativ grad? Dermed gjør jo ikke plansliping fra eller til alt for mye.

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Hvor er det gummi sier du?

Det er litt vanskelig å forklare, men du ser det hvis du kikker på disken. Ta en kikk på dette bildet i testen deres, ser du der de alternative skruehullene er? Det er samme metallbiten som de skruehullene på siden er festet i. Hele den biten er ikke i direkte metall-kontakt med resten av disken, hvis du skjønner hva jeg mener? Den er gummibelagt for å dempe vibrasjonsstøy.

Så vannkjøleren vil dermed kun "få tak" i disken der den overlapper på toppen og litt på sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...