Gå til innhold

Nettbutikker som tar paypal og har gratis frakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dealextreme.com/ bruker samme måte som mange andre selskaper. De betaler fast avgift på frakt ut av landet som er da restplasser i fly. Det er da fordelt på varene man kjøper og denne bedriften tjener nok ganske så bra (med tanke på hvor bilig det er for oss)

Det er grunnen til at det kan ta veldig lang tid å få en pakke av og til. Pakken er vell innom deler av verden før den havner i norge også...

 

Etter det jeg har sjønt betaler vi i Norge også frakten fram til døra på utlandske pakker, dette betaler vi når vi sender pakker, brev etc.

 

Kjenner til særdeles få butikker som bruker paypal og har "fri frakt"

Men kan anbefale blant annet play.com (filmer, spill etc) var gratis frakt da jeg handla der i vertfall :)

( ops,ops... velg pund framfor euro, det er biligere ;) ) (kreditkort!)

men vet ikke hva du er ute etter...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Har splittet ut 30 off-topic innlegg som gikk på en diskusjon om hva gratis frakt egentlig er. Jeg antar at trådstarter var interessert i webutikker hvor man ikke betaler separat frakt, og da kan dere ta utgangspunkt i det. Vanskligere er det ikke. Om noen vil fortsette diskusjonen om gratis frakt har jeg opprettet et nytt emne for det her. Så får dere heller diskutere det videre der. Nok off-topic her nå.

 

Snorre ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...