Gå til innhold

Til WB: Kan dere være så snille å bruke bedre DVD cover?


Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er en online petition et sted, hvor jeg kan skrive under på at jeg som kunde ønsker et skikkelig solid kvalitetscover for DVD filmene fra WB istedet for det spinkle drittcoveret i papp! :grumpy:

 

Kunne vel alltids starte en, men for et selskap av WB's størrelse kreves det mye mer enn toppen et par hundre underskrifter, det er jeg ganske sikker på.

 

Jeg er ikke den eneste som er misfornøyd med dette. Å betale typisk rundt 200,- for en DVD film som ligger i et pappcover som gir elendig beskyttelse og er mye mer utsatt for f.eks. væskesøl enn de vanlige plastcoverene som t.o.m. billige filmer kommer i, er råttent.

 

Siste filmen jeg kjøpte som har dette coveret, var "Eight legged freaks". Den er ikke spesielt gammel.

 

Jeg vil ha et solid cover ala Walt Disney og Dreamworks typiske covere, med høy kvalitet hele veien, mekanisme som fester DVD skiven bra og samtidig er enkel å løsne (i billige covere sitter de så hardt at man nesten brekker dem istykker).

 

Er det for mye forlangt?! Nei, sier jeg, overhodet ikke! Flere av mine venner sier det samme, de er lei av disse coverene fra WB.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Droideka: Det coveret hos Biltema så bra ut, er bare synd at pappcovere ikke bare kan brettes ut og puttes under plasten på vanlige covere da de er limt :cry: Men det er bra med den linken uansett, når vanlige covere av og til ryker i festet, eller de er av dårlig kvalitet. Takk for link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...