Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanering med kamerat


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Neinei. Hør på Melisma. De er biseksuelle nå!

 

Uhm. Kremt. Melisma, stikk "definisjonene", dine opp dit solen ikke skinner du. De blir forrandret hele tiden, fra en dag til en annen, fra kultur til kultur. Desperate lillebåsetter, for ett slitsomt liv du må leve.

 

Ja, uff jeg må slite noe veldig altså..!! Jeg må jo ha en eller annen alvorlig mentalt forstyrrelse eller no! :roll:

 

Kan du gi meg eksempler på definisjoner som blir forandret hele tiden som du sier? det er ikke slik at definisjonen "homofil" en dag skal bli forandret, elelr at "biseksuelle" blir forandret.. det er satt og er kommet for å bli skjønner du.. :wow:

 

Så alle mannlige fengselsfanger som etter år uten en kvinner i livet sitt utvikler ett erotisk forhold til en annen mann bak murene blir automatisk homofile? Nei, det er ikke slik det fungerer. Sperrene for hva man er komfortabel med seksuelt forandres, men ikke legningen. Det er derfor helt mulig for to heterofile menn å ha sex med hverandre uten å være det grann homofile.

 

 

Du.. om man blir "tvunget" til det pga livssituasjoner eller hva det måtte være, ja så er jo det selvsagt ikke det samme. Om man gjør det frivillig, av helt egen fri vilje. Ja da må jeg spørre om hvorfor i all verden skulle man det om man er heterofil/heteroseksuell?? Noen gode teorier?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Du.. om man blir "tvunget" til det pga livssituasjoner eller hva det måtte være, ja så er jo det selvsagt ikke det samme. Om man gjør det frivillig, av helt egen fri vilje. Ja da må jeg spørre om hvorfor i all verden skulle man det om man er heterofil/heteroseksuell?? Noen gode teorier?

 

Du merker ikke forskjell på om det er en jente eller en gutt som suger, vettu. Eller, det vet du vel strengt tatt ikke, men nå har jeg fortalt det, så nå vet du det.

 

Uansett, du bare hopper over de gode svarene du får og svarer på de dårlige i form av å repetere det samme sprøytet du alltid kommer med. Jeg nekter herved å diskutere med deg med mindre du på en ordentlig, saklig og velbegrunnet måte kan forklare meg hvordan jeg tar feil når jeg sier at to heteroseksuelle gutter gjentatte ganger kan onanere i samme rom uten å være homoseksuelle. Du vil forhåpentligvis oppdage at det er umulig, men jeg har egentlig sluttet å se lyset i enden av tunnelen din. ;)

Lenke til kommentar
Neinei. Hør på Melisma. De er biseksuelle nå!

 

Uhm. Kremt. Melisma, stikk "definisjonene", dine opp dit solen ikke skinner du. De blir forrandret hele tiden, fra en dag til en annen, fra kultur til kultur. Desperate lillebåsetter, for ett slitsomt liv du må leve.

 

Ja, uff jeg må slite noe veldig altså..!! Jeg må jo ha en eller annen alvorlig mentalt forstyrrelse eller no! :roll:

 

Kan du gi meg eksempler på definisjoner som blir forandret hele tiden som du sier? det er ikke slik at definisjonen "homofil" en dag skal bli forandret, elelr at "biseksuelle" blir forandret.. det er satt og er kommet for å bli skjønner du.. :wow:

 

Så alle mannlige fengselsfanger som etter år uten en kvinner i livet sitt utvikler ett erotisk forhold til en annen mann bak murene blir automatisk homofile? Nei, det er ikke slik det fungerer. Sperrene for hva man er komfortabel med seksuelt forandres, men ikke legningen. Det er derfor helt mulig for to heterofile menn å ha sex med hverandre uten å være det grann homofile.

 

 

Du.. om man blir "tvunget" til det pga livssituasjoner eller hva det måtte være, ja så er jo det selvsagt ikke det samme. Om man gjør det frivillig, av helt egen fri vilje. Ja da må jeg spørre om hvorfor i all verden skulle man det om man er heterofil/heteroseksuell?? Noen gode teorier?

Okei.. så om man blir "tvunget" til å gjøre det i fengsel, vil det jo i prinsipp være det samme som å ha f.eks sexsuell omgang med en kompis fordi man ikke får hos noen andre. Da blir man jo "tvunget" til å gjøre det da også?!.. Definisjonen kan ikke bare gjelde når du vil, de må være generelle..

Lenke til kommentar

Det er jo litt unormalt da.

Altså, hvis du har lyst til å "runke" gjør det privat.. Haster ikke så veldig at du må gjøre det mens kompisen din er til stedet. Det er litt sjukt egentlig. Jeg hadde aldri i verden gjort noe sånt.

 

Det er unormalt, spørr du meg :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja, uff jeg må slite noe veldig altså..!! Jeg må jo ha en eller annen alvorlig mentalt forstyrrelse eller no!

 

Din mentale tilstand har jeg ikke sagt noe om, men måten du klarer å provosere omtrent samtlige i tråden burde gjøre at det ringer en bjelle eller to oppi skallen din, siden det åpenbart ikke gjør det så lurer jeg på hvor mye bommul du har oppi der.

 

det er ikke slik at definisjonen "homofil" en dag skal bli forandret, elelr at "biseksuelle" blir forandret.. det er satt og er kommet for å bli skjønner du..

 

Er ordet: homofil eller soper det universale ordet for "man elsker man", eller ditt ord? Stigmatiserete ord på lik linje med "emo", "gay" og "faggot" på youtube, eller like utvasket som ordet: "RASISME!", fortsatt er i politikk og samfunns delen av forumet.

Lenke til kommentar
Fordi du ikke tåler å se en annens pikk, eller...? Ja, ronking generelt er jo æsj det...

 

No offence, folk kan gjerne få lov til å nappe løken mens de sitter i en ring og holder hender for min del, jeg gjør det helst alene. Greit at det er mange som kommer med sleivspark her, og du har lyst til å sparke vekk føttene deres før de får noe særlig fotfeste, men han sa ikke at alle som gjør det er "æsj".

Lenke til kommentar
Gjest Svært selvsikker gutt
Hva er deilig eller tennende med å ronke forsiden av en kompis som svetter og stønner for å oppnå orgasme i samme rom som deg?? men vist du er homofil så er de vell greit I guess..

 

Les resten av tråden. Det er ingenting pirrende for meg å runke i samme rom som en gutt.

Lenke til kommentar
jepp du en en jævli forrvirret gutt..Hva er deilig eller tennende med å ronke forsiden av en kompis som svetter og stønner for å oppnå orgasme i samme rom som deg?? men vist du er homofil så er de vell greit I guess..

typisk troll som ikke gidder å lese en dritt, men MÅ si noe.

Lenke til kommentar

Så hva ble konklusjonen? Det er altså helt greit on normalt og ronke med en kompis? Ok for meg..

 

Prøv og si det til foreldra dine hvis dem fersker deg :dontgetit: Dem hadde ikke trodd på deg nesten engang samma hvor mye wikipedia du vifter med..

 

Personlig gir jeg fullstendig faen. Syntes det er ekkelt, men nok om det. Jeg tror hvertfall ikke hvermansen ville tatt et "det er helt normalt" svar for gitt. I bakhodet hans ville det fortsatt vært : De 2 gutta der er tvilsomme.. De satt og ronka i kryss og jeg så det med mine egne øyne.

 

Jeg vet at enkelte som har svart her inne er homofile selv. Enten egne utalelser i innleggene eller ting jeg har lest i andre tråder. Ikke at det er noe galt i det, men ingen homofil skal fortelle meg at det er normalt og ronke sammen med andre gutter. Det blir som og gå til presten og spørre om det er normalt og tro på gud.. No offence gutter, men syntes det burde nevnes.

 

Jeg skal godta at det er normalt noe jeg ikke trodde, men for all del pass på. Loose lips sink ships. Før du vet ordet av det tror alle du er homo. Å si at det er normalt er langt ifra en god nok forklaring for mange. Å si det er normalt holder ikke for og overbevise meg om at du ikke er homo/bifil whatever..

Lenke til kommentar

Whatever floats your boat, som det heter.

Personlig ville jeg aldri kunne tenkt tanken å onanere med en guttekompis. Eller jentekompis. Venner er venner, og kjærester/fuckbuddies er kjærester/fuckbuddies. Er en grunn til man har plassert skille mellom dem.

 

*edit*

 

syns nå jeg.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke helt hva som er så galt med å runke med en kompis. Om det er noe du mener ville vært gøy, så hvorfor ikke? Om andre synes det er ekkelt gir du jo blanke faen i. Stå på sier bare jeg, gjør det du synes er gøy ;)

 

Om det er homofilt kan jo diskuteres, tror det fins flere andre tråder om det, så vil ikke ta det her.

 

Ser virkelig ikke hvor problemet kommer inn i en situasjon som denne. Vil det liksom forandre noe som helst at det virker som de fleste her på forumet synes det er ekkelt? Tror mange egentlig ville prøvd det selv, men de er redd for å virke homofile eller ekle for andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...