Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppgradering av bluetooth på Peugeot 307


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan jeg kan oppgradere bluetooth-versjonen jeg har i min bil (Peugeot 307 SW Oxygo 2008-modell). Nokia-telefonen jeg har er ikke fullt kompatibel med bluetooth-telefonløsningen i bilen. Jeg kan bla. ikke hente inn ringelogg, kontaklister etc. Jeg tror at en oppgradering av bluetooth-versjonen vil kunne hjelpe på dette. Hvordan er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan jeg kan oppgradere bluetooth-versjonen jeg har i min bil (Peugeot 307 SW Oxygo 2008-modell). Nokia-telefonen jeg har er ikke fullt kompatibel med bluetooth-telefonløsningen i bilen. Jeg kan bla. ikke hente inn ringelogg, kontaklister etc. Jeg tror at en oppgradering av bluetooth-versjonen vil kunne hjelpe på dette. Hvordan er dette mulig?

 

Kanskje telefonen er for gammel?? Hva slags modell er det??

Lenke til kommentar
Kanskje telefonen er for gammel?? Hva slags modell er det??

 

Jeg tviler på det. Telefonen er en Nokia N95 med siste firmware. Ironisk nok så fungerer tjenesten med en gammel SonyEricsson (3 år gammel).

 

Noen som har erfaring med dette, eller som vet hvordan jeg kan oppgradere bluetooth?

Lenke til kommentar
Kan ikke den oppgraderes via en medfølende cd?

 

Jobber på bertel, men ikke fått denne jobben enda. Skal se om jeg kan finne på noe på serviceboxen til peugeot.

 

Det hadde vært veldig snillt hvis du fant ut noe om dette. Har ikke funnet noe om temaet på peugeot sine hjemmesider!

 

edit: staveleif

Endret av el_torro
Lenke til kommentar

Uten at dette hjelper deg, men jeg har samme problem med en Nokia E90 i en Mercedes ML320's bluetooth. Finner du en løsning hadde jeg satt stor pris at du postet den her.

Forøvrig har jeg kontaktet Nokia Customer Care og de skylder bluetooth-modulen i bilen. Har testet bl.a. med en Apple iPhone og alt fungerte med den, så jeg tror problemet ligger i Nokias software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...