NoMilkToday Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Endelig vart det sommerferige. Vell jeg har fått meg noen nye venner og en dame. Derfor nerfa jeg wow tiden min til 0 timer dagen. Og nå subscriber jeg ikke lenger en gang, siden jeg skal på ferige på ondsdag. og kan altsa ikke finne på stort nå som nesten alle vennene + dama er på ferie. Noen forslag? Og jeg har ett annet spm. oxo: Kan jeg "Freeze" wow accounten sånn att, f.eks. jeg har 2 månders pre-game card. SÅ er det 1måned og 2 uker igjen. Så "freezer" jeg og drar på to ukers ferie, og når jeg er hjemme igjen er jeg på 1måned og 2 uker og unfreezer? altsa sånn att jeg ikke "Mister" 2 uker med play time
Dwagon Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Nope, tiden på ditt gamecard vil ikke kunne stoppes. Det vil vare ut 1 måned og 2 uker, SÅ fryses kontoen i og med at du ikke har lagt til mer. du mister nok tiden om du ikke bruker den.
Sink Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Se noen filmer, noen serier, dra ut på byen med venner som ikke er på ferie, dra ut å bade med noen venner, kanskje være med en venn på ferie, finn på noe annet med venner som ikke er på ferie osvosvosv. Masse å finne på uten wow.
NoMilkToday Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Haha ikek si det.. jeg er på vei opp på U16 i håndball.. godt trent egentlig. Vell jeg har sett en del film og funker fett. men er jo ikke gøy og bare se film skal ut med non venne ri kveld.. Og dumt jeg ikke kan fryse tiden :S takk allesammen Har også spillt litt CS, og skal agåre og spille litt Fotball
pronoob Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Heng på warcraftmovies til du ikke klarer å la være å game igjen.
NoMilkToday Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Hehe... Kunne vert noe det ja.. men jeg skal uns starte neste uke xD
Alpakasso Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Du kan jo trene opp fishing og cooking skillen i RL, så du kan lage + spirit-food til dama.
IntelAmdAti Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg prøver å spille WoW men sliter med å finne motivasjonen, alt tar så lang tid å gjøre at jeg ikke gidder å begynne på det. Mitt problem er helt motsatt av ditt, jeg har omlag 7 timer daglig på jobben jeg må slå ihjel - og enda jeg har kjøpt en brukbar laptop så klarer jeg ikke å finne på noe gøyt å gjøre på den. Noen som har tips til noe jeg kan finne på i denne tiden?
Pinngu6 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Til TS - skaff deg en PS3 og GTA IV og MGS4 - da vil tiden din gå utrolig fort og du vil ha det gøy hele veien Til Pycnopodia - du kan jo alltids lese tegneserier? www.lfgcomics.com eller www.ctrl+alt+del.com for eksempel? Henge på forum, se filmer på nett etc?
Xpm Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Skaff en konsoll og bare spill noe for moroskyld innimellom. Har 360. Fint å se på, men har du sett det én gang, har du sett det mange nok ganger. Jeg leter etter ren moro akkurat nå, så da blir det Wii til helgen med Mario og Link. Gleder meg veldig ~
EvenEleven Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 DU vet du har spilt for mye wow når du lurer på hva annet man kan gjøre... Sry kunne ikke dy meg : )
Lacim Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 (endret) Få deg dame som spiller wow, så har du pose og sekk. I dag til onsdag uten wow og du er allerede i personlig krise? Ta deg sammen mann. Det får da være grenser. Endret 28. juni 2008 av Sihar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Synes det er trist at folk spør om hva man skal gjøre når man ikke spiller WoW.
CombatPsycho Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Bjørshol synes det er trist at folk spør om hva man skal gjøre når man ikke spiller WoW. Kim synes det er utrolig merkelig at folk spør om hva man skal gjøre når man ikke spiller WoW.
isaac elric Skrevet 30. juni 2008 Skrevet 30. juni 2008 hvis du er fortvila og blir nødt til å spørre folk på forum hva du skal finne på uten wow tror jeg du har spilt for mye. det finnes plenty å gjøre, greia er bare at alt virker så kjedelig når huet ligger igjen et eller annet sted og venter i azeroth. når jeg slutta å spille wow så var det liksom "WHOA! 5 ekstra timer som vanligvis ville gått til spilling? hva faen skal jeg gjøre nå...?" vel, les en bok, noe artig fantasy eller sci fi hvis du liker den slags. begynn å tren, lær deg et språk, gå en tur i skauen whatever. finnes masse å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå