Gå til innhold

Ny TV 40-42" under 10000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der.

Jeg skal ha meg et nytt TV og etter å ha sjekket en masse rundt forskjellige TV'er så er jeg faktisk enda mer i villrede enn da jeg begynte :)

Som overskriften sier så vil jeg ha en 40" eller en 42". Kan gjerne ta en 46" også, men har ikke særlig lyst å bruke så mye mer enn 10000 og jeg tviler på at kvaliteten blir særlig god da. Hvor bra TV jeg får for 10 lapper er vel litt subjektivt men tror det burde holde.

Hva skal jeg bruke denne til?

Det blir jo mest film da. Ingen tvil om det, men jeg ser da vanlig TV innimellom og får da signaler fra Lyse. Jeg kommer nok til å kjøpe meg en PS3 også så den vil nok bli flittig benyttet av guttungen etter at jeg har spilt ferdig ;)

Når det gjelder å kople opp pc til skjermen så er jeg usikker. Jeg tror det. Er litt datanerd så jeg tror jeg vil holde denne muligheten åpen slik at jeg kan dersom jeg vil.

Stua mi er ikke stor og sitter vel 3 meter fra skjermen, og har det ganske lyst i stua.

Når det gjelder Plasma vs LCD så er jeg usikker, men heller vel mest mot LCD grunnet tilkobling mot data. Derimot så er jeg ikke så sikker med tanke på forsinkelse og er redd for å få for mye lag på skjermen.

En kompis av meg har kjøpt en LG skjerm med 5ms forsinkelse og synes denne fungerer helt topp!

Har derfor sett på LG 42LC46. Kan denne være noe å satse på?

Er ellers åpen for forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glem det.

Jeg kjøpte LG'en som jeg linket til ovenfor. Får den på mandag..... :):)

Tabbe av deg å ikke kjøpe full HD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...