Gå til innhold

Crysis og Unreal III

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe Crysis og UT3 til PC'n min. Er disse spillene noe gøy? Vet at Crysis har killer grafikk, men det hjelper ikke om jeg ikke vet/syns at spillet er noe særlig gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rundet Crysis og synes spillet er ganske dårlig. I hvert fall veldig oppskrytt.

Fult av bugs og med tidenes mest ustabile 3D-motor. Det uengasjerende plottet suger ræv, og det hele føles som et utdatert konsollespill bare med fin grafikk.

Det eneste som var positivt er at du kunne spille enten à la Duke Nukem eller à la Sam Fisher. Plusspoeng også for å kunne customisere dine våpen.

UT3 er også en skuffelse, med veldig begrenset gameplay (få spillmoduser, få kart, osv.). UT2004 har mye mer å by på og er bedre til tross for utdatert grafikk.

Kjøp heller Call of Duty 4 som er glimrende både alene og på nettet, selv om single player delen er veldig kort.

Skrevet

Har kjøpt Crysis (samme dagen det kom ut) til pc'en min har ikkje runda det ennda er bra grafikk men er litt kjedelig over tid kjøpte nettopp eit spel som heiter Mass Effect som kan sterkt anbefalast. Har spelt det i ca 6 tima til no og er veldig god histore og svært stor valgfrihet ("Dine valg og handlinger vil få store konsekvenser"), er veldig stort spel med mykje gameplay :thumbup:

Skrevet

Takker for gode svar, selv om jeg gjerne vil ha mer =P. Hadde Mass Effect på X-box, og det var skitgøy =D Lurer om jeg kjøper til PC.

Fortsett gjerne å anbefale meg spill, for jeg vet ikke hvaslags jeg skal kjøpe

Skrevet

Team Fortress 2 har kul grafikk, samt at det er skamgøy! en 100-200 kroner på steam, alt etterom du vil ha med Portal og sånn.

Slenger meg også på CoD 4.

Skrevet (endret)

Fatter ikke hvorfor folk ikke like Crysis. Det hele spørs hvordan du spiller, Rambo/sniper/snike.

Online delenen er fantastisk! Er få andre FPS som er så spennende enn Crysis IMO.

Spillet er på tilbud hos Obs har jeg sett. 158Kr.

Endret av AvidGamer
Skrevet (endret)

Her er ei lita liste i frå meg: Assassin's Creed, Call of Duty 4: Modern Warfare, Mass Effect, Rainbow Six Vegas 2, Crysis (var bra pris på dette 150,-), Half-Life 2: The Orange Box (her får du veldig mykje for pengane, Half Life 2, Episode One, Episode Two, Portal og Team Fortress 2), Bioshock, Flatout 2, Age Of Conan: Hyborian Adventures er mange andre bra spel ut so det er berre og velge og vrake

Endret av Neddo
Skrevet

Jeg vil anbefale crysis på det varmeste. Sinnsyk grafikk, knallbra gameplay og en ok+ story.

Har du en maskin som kan kjøre det så ser jeg absolutt ingen grunn til å ikke kjøpe det.

Skrevet

Vis det sto mellom Crysis og UT3 så hadde jeg valgt Crysis, jeg er fan av UT serien men akkurat 3'ern var rett og slett kjedelig etter min mening. Spilte kanskje i 2-3 timer før jeg la den i hylla igjen.

Anbefaler også Cod4, grei singleplayer og gøy multiplayer.

Andre spill så kanskje Team Fortress 2 og Half life serien.

Skrevet

Mine tanker:

* Crysis: Ser utrolig tøft ut, og den nano-drakten er utrolig morsom en stund. Problemet er at det fort blir mye gjentagelse hele veien, så jeg gikk lei hele greia. Det er grensen for hvor mange ganger det er morsomt å kaste en fyr utenfor et stup. ;)

* Unreal Tournament III: Jeg elsket det første Ut og Quake 3 da de var så latterlig enkle at alle kan spille dem, men samtidig gav de rom for mye strategi. Personlig holdt jeg en knapp på Quake 3 da jeg likte brettene, våpnene og modellene bedre, men UT var svært bra det også. I UT2k3 fikk vi adrenalin-komboer og oppgraderte våpen, men det ble ikke det samme lengre. Det var fortsatt morsomt i deathmatch og CTF, men holdt meg unna de andre spillmodene da det ble for komplisert. UT2k4 prøvde jeg bare en demo av, men likte ikke det noe særlig. UTIII er mye bedre da det gir oss muligheten for å spille "på gamlemåten", så jeg vil plassere det på andreplass i UT-sagaen. Det største problemet med UTIII er at det kan være vanskelig å finne folk å spille med på nettet, og i singleplayer har de drasset med seg en lang, teit historie uten mål og mening. Personlig synes jeg det trekker ned da alt jeg vil ha av slike spill er et våpen, en bane og poeng for å kverke folk. Jeg holder meg konsekvent unna alt om har med biler, fly, hoverboard og alt det der å gjøre, og de eneste spillmåtene jeg liker er deathmatch, CTF og til en viss grad Last Man Standing. Den siste er morsom om alle er enige i at campere stinker, men det skjer dessverre svært sjelden.

En annen ting som trekker ned (for min del, i hvertfall) er at våpnene var altfor kraftige allerede i det første UT, og de er dessverre bare blitt kraftigere med tiden. Det høres jo morsomt ut med en styrbar mini-atomrakett, men i realiteten har vi gitt campere atomvåpen. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...